لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تراشه M2 امسال آماده عرضه در مدل‌های جدید مک خواهد شد

تراشه M2 امسال آماده عرضه در مدل‌های جدید مک خواهد شد

مارک گورمن، تحلیلگر محصولات اپل در خبرگزاری بلومبرگ گزارشی طولانی و مفصل را از فعالیت‌های امسال شرکت اپل منتشر کرده است؛ در بخشی از این گزارش، گورمن اعلام کرده که تراشه M2 در سال ۲۰۲۲ میلادی همراه با نسل جدید کامپیوترهای مک آماده عرضه خواهد شد.

گورمن پس از توضیح در مورد تغییرات احتمالی در طراحی آیفون ۱۴ اعلام کرده که اپل احتمالا کامپیوترهای حرفه‌ای جدیدی را با پردازنده تعبیه شده در مجموعه تراشه M2 آماده عرضه خواهد کرد. قدرتمندترین مدل این محصولات برای پردازش مرکزی ۴۰ هسته و برای پردازش های مرکزی ۱۲۸ هسته خواهند داشت.

اپل احتمالا تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ میلادی اقدام به رونمایی از نسل جدیدی از کامپیوترهای مک با قدرت پردازش گرافیک بسیار پیشرفته کند و همین موضوع نشان دهنده آن است که شرکت اپل امسال روی افراد حرفه‌ای که نیاز به پردازش‌های گرافیکی دارند، تمرکز بیشتری کرده است.

دیدگاه گورمن بر این اساس است که علاوه بر مک بوک پرو‌ مبتنی بر تراشه M2 که به عنوان نسخه‌ بهبود یافته و جدیدتر از مک بوک پرو‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی امروزی شناخته می‌شوند، شرکت اپل در تلاش است تا مدل‌های جدیدی از کامپیوترهای رومیزی و دسکتاپ را نیز همراه با تراشه M2 آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس ادعای این تحلیلگر، شرکت اپل در توسعه تراشه M2 بهینه‌سازی‌های بیشتری را بروی کامیپوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون انجام خواهد داد و با رعایت سیکل ۱۸ ماهه معرفی یک شماره جدید از تراشه‌های سری M نتوع محصولی در کامپیوترهای مک جدید را کامل خواهد کرد.

مارک گورمن در پایان این بخش از گزارش خود اعلام کرده که مهم‌ترین رویداد امسال برای کامپیوترهای اپل سیلیکون در WWDC 2022 خواهد بود و اپل در جریان این رویداد تغییرات مهمی را روی پروژه خود در زمینه تولید و عرضه کامپیوترهای حرفه‌ای‌تر اعمال خواهد کرد.

اپل از WWDC 2020 اقدام به رونمایی پروژه اپل سیلیکون کرد و پس از آن در اکتبر ۲۰۲۰ اقدام به رونمایی از اولین مدل‌های مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی مبتنی بر تراشه‌های اختصاصی کرد. این شرکت در جریان کنفرانس WWDC 2020 اعلام کرد که تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی تمامی محصولات خود را بدون وابستگی به اینتل و دیگر تولیدکنندگان تراشه‌های پردازشی مرکزی و گرافیکی نظیر انودیا تولید خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420