لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسلات کارت SD در مک بوک پرو ۲۰۲۱ مشکل دارد

اسلات کارت SD در مک بوک پرو ۲۰۲۱ مشکل دارد

گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی از کاربران حاکی از آن است که اسلات کارت SD در برخی از مدل‌های مک بوک پرو ۲۰۲۱ با مشکل مواجه است.

وب‌سایت Macrumors یک گزارش مفصل در مورد شکایت کاربران مک بوک پرو ۲۰۲۱ منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که اسلات کارت خوان SD برای برخی از کاربران به درستی کار نمی‌کند. یکی از کاربران این وب سایت اعلام کرده که از مک بوک پرو ۲۰۲۱ با سایز ۱۴ اینچ استفاده می کند و اسلات کارت SD هر از گاهی از کار کردن می‌افتد و توانایی تشخیص کارت وارد شده را ندارد. با این حال در برخی اوقات که کارت حافظه در دستگاه امکان استفاده را دارد، نزدیک به ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه شناخته شدن آن طول می‌کشد. این کاربر اعلام کرده که از با کیفیت‌ترین مدل اس دی کارت سن دیسک استفاده کرده است که با این مشکل مواجه شده است.

یکی دیگر از کاربران نیز اعلام کرده که این مشکل باعث شده تا امکان وارد کردن هیچ مدلی از کارت SD در مک بوک پرو وجود نداشته باشد. او اعلام کرده تمام برندهای کارت حافظه از سونی، سامسونگ و سن دیسک را امتحان کرده با این حال هیچ علائمی از کاربردی بودن کارت خوان دستگاه پیدا نکرده است.

هنوز شرکت اپل در این مورد ادعایی را مطرح نکرده است، با این حال بسیاری از کاربران این موضوع را به اپل گزارش داده‌اند. در شرایط کنونی مشخص نیست که مشکل یاد شده ریشه سخت افزاری دارد یا ریشه سخت افزاری با این حال هیچ یک از فرمت‌های کاربردی کارت SD شامل FAT32، exFAT، UHS و موارد دیگر امکان استفاده در دستگاه‌های جدید را ندارند.

این مشکل البته برای اتصال اس دی کارت با استفاده از دانگل وجود ندارد و کارت اس دی در مک بوک‌ها با استفاده از دانگل کار می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420