لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از OneDrive برای کاربران مک M1

پشتیبانی از OneDrive برای کاربران مک M1

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که سرانجام همگام‌سازی OneDrive به عنوان یک پیش نمایش عمومی برای کاربران مک ‌M1 و سیستم عامل ویندوز در ARM قابل دسترسی است.

کاربران، پشتیبانی کامل از OneDrive در مک‌ M1 را برای مدت طولانی درخواست کرده‌اند و استفاده از قابلیت همگام‌سازی هر چیزی در کامپیوتر با فضای ابری نیاز به پرداخت پولی دارد. اکنون مایکروسافت وجود این ویژگی را در پیش نمایش عمومی اعلام کرده است.

برای فعال کردن این قابلیت، کاربران باید مطمئن باشند که بخشی از حلقه اینسایدر هستند و بعد پیش نمایش را در OneDrive Setting و سپس در About فعال کنند.

به گفته یکی از کارکنان مایکروسافت، این ویژگی طی چند روز آینده در حلقه اینسایدر منتشر خواهد شد. او گفته « دراپ‌باکس اخیرا از طریق روزتا از M1 اپل پشتیبانی می‌کند، ما یک ساختار داخلی برای پشتیبانی از M1 داریم که در حال آزمایش است و قول می‌دهیم نیمه اول ۲۰۲۲ آن را منتشر کنیم.»

پشتیبانی از همگام‌سازی OneDrive برای کاربران مک M1

وان‌درایو مایکروسافت، یکی دیگر از سرویس‌های ابری است که به طور کامل از مک M1 پشتیبانی می‌کند. در ماه اکتبر، دراپ‌باکس بعد از گفته یکی از کارکناش مبنی بر عدم پشتیبانی از مک‌های M1، با جنجال مواجه شد. از طرفی نسخه دسکتاپ گوگل درایو از ماه اکتبر به طور کامل از مک‌های M1 پشتیبانی می‌کند.

برای کاربران مک، قابلیت‌های جدید یکپارچه مشتری از Photo Library در کامپیوترهای اپل، پشتیبانی بهتری به عمل می‌آورد که شامل رسانه‌های همگام‌سازی شده با آیکلود همانند بخشی از آپلود گوگل فوتو است. اکنون وان‌درایو به  طور کامل از مک M1 با قابلیت همگام‌سازی ابر و کامپیوتر در هر زمانی پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است که وان‌درایو یا به طور رسمی مایکروسافت وان‌درایو یکی از سرویس‌های آپلود و همگام‌سازی فایل‌ها در فضای ابری است که با گوگل درایو رقابت می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420