لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش استفاده از Assistive Touch در اپل واچ

شرکت اپل در تولید سری ششم و هفتم ساعت‌های هوشمند خود قابلیت Assistive Touch را به کاربران با توانایی حرکتی خاص ارائه داده است. این قابلیت باعث می‌شود تا به سادگی اپل واچ امکان استفاده توسط تمامی افراد را داشته باشد.

اپل واچ سری ۷، ۶ و SE دارای سیستم‌های تشخیصی و حرکتی هستند که از طریق آن‌ها امکان استفاده از این ساعت‌های هوشمند برای تمامی افراد در تمامی شرایط ایجاد شده است. اپل واچ یک ساعت هوشمند است که نمایشگر لمسی روی آن تعبیه شده است، به همین دلیل بدیهی است که اپل واچ روی مچ یک دست قرار میگیرد و کاربر باید با دست دیگر اقدام به کار با آن کند. حال تصور کنید که تصمیم به استفاده از اپل واچ تنها با یک دست دارید، در اینجا است که Assistive Touch می‌تواند با تشخیص حرکات مختلف یک مچ دست امکانات پیشرفته‌ای را برای شما فراهم کند.

Assistive Touch در اپل واچ شامل امکان پینچ کردن دو انگشت سبابه و شست، مشت کردن کامل دست و حرکت مچ دست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از آن طریق کاربر بتواند امکان انجام تمامی کارها را داشته باشد.

با فعال کردن Assistive Touch شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف را باز کنید یا اطلاعات مختلف را در آن‌ها مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال می‌توانید با دو بار مشت کردن دستتان Assistive Touch را فعال کنید و پس از آن کارهای دیگری را انجام دهید.

پینچ کردن امکان انتخاب آپشن‌های مختلف و مشت کردن امکان انتخاب آن را برای شما فراهم کرده است. این قابلیت به سادگی در هر لحظه‌ای در اپل واچ قابل استفاده است و امکان انجام کارهایی نظیر مدیریت تایمر، وصل یا قطع تماس تلفنی و موارد دیگر را برای شما فراهم می‌آورد و به سادگی می‌توانید از آن در هر شرایطی استفاده کنید و دیگر برای کار با اپل واچ هیچ محدودیتی نداشته باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420