لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدیدی در مک بوک پرو ۲۰۲۱ هنگام پخش ویدیو مشاهده شد

باگ جدیدی در مک بوک پرو ۲۰۲۱ هنگام پخش ویدیو مشاهده شد

باگ جدیدی در مک بوک پرو ۲۰۲۲۱ با پردازنده‌های M1 پرو و مکس، هنگام پخش ویدیوهای HDR یوتیوب، توسط کاربران مشاهده شده است.

اخیرا برخی کاربران از باگ مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی شکایت کرده‌اند که هنگام تماشای ویدیوهای HDR یوتیوب، با Core Crash مواجه شده‌اند.

کاربری این‌گونه توضیح داده که در حال تماشای یک ویدیوی HDR یوتیوب در سافاری بوده و هنگام اسکرول در قسمت کامنت‌ها، با خطای کرنل در مک او اس مانتری 12.0.1 مواجه شده است.

تماشای یوتیوب در حالت تمام صفحه و سپس خروج از آن در همان حالت، موجب خطا شده و احتمالا بر دستگاه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت نیز تاثیرگذاشته است.

کاربران دیگری نیز همین خطا را هنگام تماشای ویدیو در یوتیوب گزارش کرده‌اند، به طوری که کاربری گفته بعد از تماشای ویدیوی 4K HDR یوتیوب در سافاری مک بوک پرو ۱۶ اینچی با M1 پرو، آن را در حالت تمام صفحه بسته و ناگهان دستگاه کاملا خاموش و دوباره راه‌اندازی شد.

کاربری گفته که بعد از پخش ویدیوی 4k HDR در سافاری و کروم، با همین مشکل مواجه شده، در ابتدا فکر می‌کرده که این یک باگ موجود در مرورگر کروم باشد، اما در سافاری هم آن را تجربه کرده است. او دستگاه خود را مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۳۲ گیگابایت با تراشه M1 مکس و مک او اس مانتری 12.0.1 معرفی کرده و گفته هنوز راه حلی را امتحان نکرده، ولی احتمالا دستگاه خود را عوض خواهد کرد.

در حالی که برخی دیگر از کاربران مک بوک پرو گمان می‌کنند که مشکل مربوط به انکد فرمت AOMedia Video 1 (AV1) است، اما هنوز مشخص نشده که مشکل خاصی باشد و بتوان آن را با یک به‌روزرسانی نرم افزار برطرف کرد.

عده‌ای از کاربران گزارش کرده‌اند بعد از نصب نسخه بتا مک او اس مانتری 12.1، مشکل برطرف شده و عملکرد دستگاه بهبود یافته است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420