لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بار دیگر به سیستم عامل homeOS در آگهی استخدام اشاره کرد

اپل بار دیگر به سیستم عامل homeOS در آگهی استخدام اشاره کرد

قبل از برگزاری کنفرانس WWDC در ماه ژوئن، نام homeOS در آگهی‌های استخدام اپل مشاهده شد و با وجود اینکه این سیستم عامل هرگز منتشر نشده، اما اکنون بار دیگر این نام در موردی مشابه تکرار شده است.

در ماه ژوئن، homeOS در آگهی استخدام اپل با عنوان مهندس ارشد آی او اس در تیم اپل موزیک نشان داده شد. در شرح اولیه استخدام نوشته شده که «شما با مهندسین سیستم در سرتاسر اپل کار خواهید کرد و عملکرد داخلی آی او اس، واچ او اس، تی وی او اس و هوم او اس را یاد خواهید گرفت.»

بعد از اینکه homeOS در سرفصل‌ها قرار گرفت، اپل در زمان کوتاهی توصیف آن را ویرایش کرده و با HomePod آن را جایگزین کرد.

اکنون که چند ماه از کنفرانس می‌گذرد، اپل دوباره به نام homeOS در آگهی استخدام فعلی خود اشاره کرده است. این عنوان مشابه یک شغل مهندس آی او اس در تیم اپل موزیک در ۱۲ اکتبر مشاهده شده، که شامل همان عنوان homeOS ظاهر شده در آگهی ماه ژوئن بود. همچنین این شغل که در خارج از سن‌دیه‌گو ذکر شده، در همه سایت‌های منطقه‌ای با نام homeOS مشاهده شده است.

اپل اکنون دو سیستم عامل برای هوشمندسازی خانه با عنوان audioOS برای ‌HomePod‌ و tvOS برای اپل تی وی دارد. با اینکه سیستم عامل audioOS بر مبنای tvOS است، اما هر دو نام‌های متمایزی دارند.

به عنوان بخشی از استراتژی بلند مدت و برنامه‌های محصول برای آینده، هوم او اس می‌تواند سیستم عامل‌های هوشمندسازی خانه را یکپارچه کند، ولی این بیشتر حدس و گمان است.

با توجه به اینکه نام هوم او اس بار دیگر در آگهی استخدام اپل مشاهده شده، ممکن است که یکی از برنامه‌های اپل باشد ولی به طور عمومی آن را منتشر نکرده است. همچنین ممکن است این فقط یک نام باشد که اپل برای سیستم عامل خانه هوشمند خود استفاده کرده و صرفا به یک نرم افزار اشاره نکند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373