لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت AppleCare+ برای مک بوک پرو جدید افزایش می‌یابد

قیمت AppleCare+ برای مک بوک پرو جدید افزایش می‌یابد

بعد از اجرای کنفرانس ۱۸ اکتبر اپل و معرفی محصولات جدید، سرویس AppleCare+ با قیمت بیشتری برای مک بوک پرو جدید ارائه می‌شود.

AppleCare+ برای مک بوک پرو ۱۶ اینچی جدید با قیمت ۳۹۹ دلار قابل دسترسی است، در حالی که افزایش ۲۰ دلاری نسبت به AppleCare برای نسل قبلی مدل ۱۶ اینچی داشته است.

سرویس گارانتی اپل برای مک بوک پرو ۱۴ اینچی با قیمت ۲۷۹ دلار ارائه می‌شود که نسبت به نسل قبلی یا مک بوک ۱۳ اینچی اینتل، افزایش ۱۰ دلاری داشته است.

کاربرانی که مدل‌های مک بوک پرو جدید با تراشه M1 پرو و مکس خریداری کنند، اگر قصد خرید AppleCare+ با قیمت ذکر شده را دارند، بهتر است این سرویس را تهیه کنند.

این سرویس گارانتی اپل می‌تواند تعمیرات و پشتیبانی از یک مک بوک پرو را به همراه محافظت در برابر دو آسیب تصادفی برای هر ۱۲ ماه تا سه سال افزایش دهد. برای آسیب‌های تصادفی، باید کسری از پول پرداخت شود، ولی برای مشکلات مربوط به تولید، اپل برای تعمیرات پولی دریافت نخواهد کرد.

در حالی  که AppleCare+ با قیمت ۲۷۹ و ۳۹۹ دلار برای مک‌های جدید قیمت گذاری شده، پرداخت‌های سالیانه قابل تمدیدی با مبلغ ۱۵۰ دلار برای مک بوک پرو ۱۶ اینچی و ۱۰۰ دلار برای ۱۴ اینچی وجود دارد، که تا زمان لغو آن ادامه خواهد داشت.

اپل همچنین به مشتریان دارای اپل کارت این امکان را می دهد که هزینه AppleCare+ را با اقساط ماهیانه پرداخت کنند.

اپل جزئیاتی مربوط به هزینه تعمیرات مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی خارج از دوره گارانتی و بدون استفاده از این سرویس را منتشر نکرده است.

کاربران همراه با خرید مک بوک پرو جدید یا ۶۰ روز پس از دریافت کالای خریداری شده به صورت اینترنتی، می‌توانند این سرویس گارانتی را خریداری کنند.

اپل معمولا سخت افزار دستگاه‌های خریداری شده را به مدت یک سال ضمانت می‌کند و مشکل دستگاه را به طور رایگان بر طرف خواهد کرد. ضمانت نامه اصلی  AppleCare+، سخت افزار دستگاه را در برابر آسیب های تصادفی محافظت کرده و با تمدید آن به طور نامحدود، می‌توان از خدمات رایگان آن استفاده کرد.

گفتنی است که سرویس یاد شده فقط در کشورهایی ارائه شده است که شرکت اپل در آن‌ها به صورت رسمی فعالیت می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420