لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک اپل استور جدید در ترکیه با سقف شناور فیبر کربن افتتاح می‌شود

یک اپل استور جدید در ترکیه با سقف شناور فیبر کربن افتتاح می‌شود

جدیدترین اپل استور در ترکیه در منطقه Bağdat Caddesi  در تاریخ ۲۲ اکتبر افتتاح می‌شود که همراه با برگزاری نمایشگاه و مراسم ویژه خواهد بود.

سقف آخرین اپل استور ترکیه حالت شناور داشته که با طراحی دو سطحی و ترکیبی از فیبر کربن و مواد اولیه  در ترکیه ساخته شده است.

آخرین اپل استور ترکیه به همراه برنامه جشن شش هفته‌ای Today at Apple  و نمایشگاه واقعیت افزوده افتتاح می‌شود. اپل یک ابتکار خلاقانه و به صورت آنلاین در تمام فروشگاه‌های خرده‌فروشی‌ این شرکت در سرتاسر جهان را ارائه می‌کند. هدف این برنامه آموزش و الهام بخشیدن به مشتریان محصولات اپل است.

اپل طی بیانیه‌ای گفت که این شرکت فروشگاه Bağdat Caddesi را روز جمعه ۲۲ اکتبر افتتاح خواهد کرد. این اپل استور در مرکز شهر استانبول واقع شده و سومین مکان خرده‌فروشی اپل در ترکیه است.

طراحی ساخت سقف این فروشگاه، ترکیبی از مواد محلی و فیبر کربن است که فضایی باز و روان برای مشتریان ایجاد می‌کند تا به راحتی بتوانند محصولات اپل را جستجو کرده یا در جلسات رایگان اپل شرکت کنند.

طراحی این فروشگاه به سبک فروشگاه‌های اپل در سرتاسر جهان، اپل پارک در کالیفرنیا و کوپرتینو است، ولی برخی از مواد مورد استفاده در سقف آن از منابع محلی گرفته شده است. اطراف فروشگاه یک باغ بزرگ و پر از درخت تعبیه شده است.

بازدیدکنندگان به محض ورود به این فروشگاه، شاهد ویدیو دیواری، یک تالار گفتمان و محل اصلی جلسات Today at Apple هستند. کل فضا به نمای بیرونی فروشگاه از طریق یک پرده شیشه‌ای مشرف می‌شود که مرز بین داخل و خارج را محو می‌کند. فضای داخلی با نور طبیعی و از طریق دو نورگیر بزرگ که باز شده و امکان تهویه ایجاد می کند، طراحی شده است.

در جشن افتتاحیه، Perspektif Istanbul را معرفی می‌شود و جشن شش هفته‌ای توسط ۲۰ هنرمند محلی میزبانی خواهد شد. در این جشن خلاقیت، فرهنگ و فناوری کنار هم جمع می‌شوند تا موضوعات و ارزش‌های مهم جامعه محلی استانبول را بررسی کند.

این فروشگاه یک نمایشگاه منحصر به فرد واقعیت افزوده را برپا کرده که توسط برخی هنرمندان خلاق ترکیه توسعه یافته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420