لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو با شارژر مگ سیف در برخی از اپل استورها عرضه شد

ایرپاد پرو با شارژر مگ سیف در برخی از اپل استورها عرضه شد

شرکت اپل فرایند عرضه ایرپاد پرو با سازگاری شارژر مگ سیف را در برخی از فروشگاه‌های رسمی خود آغاز کرده است.

اپل در فاز اولیه در حال عرضه کیس شارژ ایرپاد پرو همراه با قابلیت شارژ مگ سیف است که امکان اتصال این هندزفری‌ها را به شارژرهای مگ سیف می‌دهد.

در جریان کنفرانس Unleashed که اپل در آن اقدام به رونمایی از ایرپاد ۳ کرد، قابلیت شارژ این دست از هندزفری‌های بی‌سیم از طریق مگ سیف نیز اعلام شده بود. حال شرکت اپل قابلیت‌ یاد شده را نه تنها برای ایرپاد ۳ بلکه برای ایرپاد پرو نیز ارائه داده است. با توجه به این موضوع نیز فاز اولیه عرضه کیس شارژ ایرپاد پرو با پشتیبانی از مگ سیف رونمایی شده است.

در حال حاضر در تعدادی از اپل استورهای خاص این محصول آماده عرضه شده است که امکان شارژ ایرپاد پرو را با مگ سیف فراهم می‌کنند. اپل استورهای انگلستان و وب سایت رسمی اپل در این کشور در حال فروش این محصول به صورت محدود هستند و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک فرایند فروش این محصول در سراسر جهان نیز آغاز شود.

عرضه این محصول باعث گسترش سیستم شارژ مگ سیف در میان کاربران خواهد شد. مگ سیف امکان شارژ برخی از محصولات اپل نظیر آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ و زیرشاخه‌های این محصولات را دارد و به زودی گسترش آن در میان محصولات دیگر نیز افزایش خواهد یافت.

به نظر می‌رسد که برنامه شرکت اپل در آینده این باشد که مگ سیف را در تمامی محصولات خود گسترش دهد و دستگاه‌هایی نظیر آیپد و مک بوک‌ها نیز با این شارژ مگنتی بی‌سیم هماهنگ شود. با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که شرکت اپل در تلاش است تا امکان انتقال انرژی با توان بالاتر را از طریق مگ سیف محیا کند و در نهایت بتواند این سیستم شارژ را در مک بوک‌ها و آیپد‌ها نیز آماده عرضه کند.

آپدیت: کیس شارژ ایرپاد پرو و ایرپاد پرو در فروشگاه آنلاین رسمی شرکت اپل آماده عرضه شده است و محدودیت عرضه این محصول در بازار جهانی برداشته شده است. گفتنی است که اپل با عرضه این کیس شارژ جدید، محصولات قدیمی را از رده خارج کرده و از این پس تمامی ایرپادهای پرو قابلیت شارژ از طریق مگ سیف را دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420