لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 16.2 چه زمانی منتشر می‌شود

آی او اس 16.2 چه زمانی منتشر می‌شود

از اواخر اکتبر امسال نسخه‌های بتای آی او اس 16.2 و آیپد او اس 16.2 برای تست در اختیار کاربران عمومی و توسعه‌دهندگان قرار داده شده است، اما با گذشت چند هفته هنوز نسخه‌ی نهایی این آپدیت آماده‌ی عرضه نشده است.

تا به امروز اپل چهار نسخه‌ی بتا از آی او اس 16.2 و آیپد او اس 16.2 را آماده‌ی عرضه کرده است که همگی با ثبت پروفایل در صفحه بتای تست‌کنندگان شرکت اپل امکان دریافت را دارند. با این حال هنوز معلوم نیست که اپل چه زمانی تصمیم دارد تا نسخه‌ی نهایی این آپدیت‌ها را آماده‌ی عرضه به کاربران کند.

آی او اس 16.2 و آیپد او اس 16.2 در حالی هنوز در مرحله‌ی بتا باقی مانده‌اند که چیزی به پایان سال ۲۰۲۲ باقی نمانده است و طبق جدول زمان‌بندی شرکت اپل که تا به امروز طبق آن آپدیت‌ها برای آیفون و آیپد عرضه شده، باید تا پیش از آغاز سال ۲۰۲۳ آماده‌ی عرضه شوند. این در حالی است که اپل حتی هنوز نسخه‌ی کاندید نسخه‌ی نهایی را نیز آماده‌ی عرضه نکرده است و احتمالا باید شاهد عرضه بتای پنجم از این نسخه‌ها نیز باشیم.

در حال حاضر دو پیش‌بینی متفاوت از طرف تحلیلگران و توسعه‌دهندگان آی او اس و ایپد او اس منتشر شده است که بر اساس آن شرکت اپل تصمیم دارد تا در تاریخ ۱۲ یا ۱۹ دسامبر (برابر با دوشنبه ۲۱ آذر یا دوشنبه هفته‌ی بعد از آن، یعنی ۲۸ آذر ۱۴۰۱) این نسخه را آماده‌ی عرضه کند.

تا پیش از این نیز «مارک گورمن» از خبرگزاری بلومبرگ در گزارش هفتگی خود ادعا کرده‌ بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا نسخه‌ی نهایی آی او اس 16.2 را در اواسط ماه دسامبر آماده‌ی عرضه کند. او روی عرضه‌ی این نسخه در روز دوشنبه، ۱۲ دسامبر تاکید داشت. با این حال برخی از خبرگزاری‌ها ادعا می‌کنند که این نسخه ممکن است تا پس فردا، چهارشنبه ۱۶ اذر ۱۴۰۱ آماده‌ی عرضه به بازار شود.

ای او اس 16.2 به عنوان آخرین آپدیت زیرمجموعه‌ی آی او اس 16 که در WWDC امسال رونمایی شد، قرار است آخرین آپدیت برای سیستم عامل آیفون‌ها در سال ۲۰۲۲ باشد و پس از آن شرکت اپل پرونده‌ی توسعه و عرضه آپدیت‌های آیفون را تا ژانویه‌ی ۲۰۲۳ خواهد بست.

این نسخه دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای آیفون‌ها و ایپد‌ها است که از جمله‌‌ی آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن Freeform، معماری جدید اپلیکیشن Home و ویجت‌های موجود در صفحه‌ی قفل اشاره کرد. گفتنی است که پس از عرضه‌ی این آپدیت، آیفون‌های ۱۲، ۱۳ و آیفون ۱۴ با پارت نامبر هند امکان دسترسی به 5G را پیدا خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373