لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Always on Display آیفون ۱۴ پرو در iOS 16 لو رفت

قابلیت Always on Display آیفون ۱۴ پرو در iOS 16 لو رفت

بررسی‌های انجام شده از کد‌های آی او اس ۱۶ که توسط توسعه‌دهندگان منتشر شده نشان از آن دارد که آیفون ۱۴ پرو مجهز به قابلیت Always on Display خواهد بود.

نتایج این بررسی‌ها توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است که نشان می‌دهد که شرکت اپل در توسعه آی او اس ۱۶ قابلیت‌هایی ویژه را برای آیفون ۱۴ پرو در نظر گرفته است. یکی از این قابلیت‌ها، کاربرد Always on Display است که باعث می‌شود تا نمایشگر آیفون به صورت مداوم روشن باقی بماند. در حقیقت یک صفحه قفل ثانویه در نظر گرفته شده که در زمان عدم فعالیت و کار با آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو نشان داده می‌شود.

در این صفحه اطلاعاتی نظیر ساعت و تاریخ روز به همراه میان‌بر چند اپلیکیشن خاص نشان داده خواهد شد که کاربران می‌توانند به صورت سریع به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

این قابلیت به صورتی طراحی شده که نمایشگر را در حالت کم‌مصرف قرار می‌دهد و میزان مصرف روزانه‌ی باتری را به شکل چشم‌گیر افزایش نمی‌دهد. با این حال آیفون ۱۴ پرو در صورت داشتن این قابلیت مصرف بیشتری از باتری نسبت به دستگاه‌های مشابه خود خواهد داشت.

اپل احتمالا در توسعه و طراحی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس با افزایش سایز باتری، ظرفیت شارژ آن را افزایش خواهد داد تا کاربران در زمان استفاده از قابلیت Always on Display با مشکل اساسی مواجه نشوند.

شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی قابلیت Always on Display را در اپل واچ سری ۶ آماده رونمایی و عرضه کرد  پس از آن باور بر این بود که آیفون ۱۳ نیز ممکن است به این قابلیت مجهز شود که البته چنین چیزی رخ نداد و شرکت اپل در طراحی آیفون ۱۳ این قابلیت را ارائه نداد.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل در زمان رونمایی و عرضه آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از این قابلیت نیز رونمایی کند.

گفتنی است که طبق رسم هر ساله، آیفون ۱۴ و سری مدل‌های زیر مجموعه‌ی آن قرار است در سپتامبر سال جاری میلادی آماده رونمایی و عرضه به بازار شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420