لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مهم‌ترین قابلیت آیپد او اس ۱۶ به آیپد‌های M1 محدود خواهد بود

مهم‌ترین قابلیت آیپد او اس ۱۶ به آیپد‌های M1 محدود خواهد بود

شرکت اپل دو روز پیش کنفرانس WWDC 2022 را برگزار کرد و در جریان آن از آیپد او اس ۱۶ همراه با قابلیت‌هایی ویژه رونمایی کرد، اما حالا مشخص شده که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های رونمایی شده در این سیستم عامل فقط به آیپد‌های مبتنی بر پردازنده‌ M1 محدود است.

قابلیت Stage Manager یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی بود که شرکت اپل در آیپد او اس ۱۶ ارائه داده است که کاربران از طریق آن می‌توانند مدیریت ویژه‌ای روی نحوه اجرای پنجره‌ها و اپلیکیشن‌ها داشته باشند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که به صورت هوشمند بین اپلیکیشن‌ها سوئیچ کنند و از طریق آن به امکاناتی ویژه برای اجرای چندین اپلیکیشن به صورت همزمان دسترسی داشته باشند.

با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل در ارائه این قابلیت محدودیتی ویژه را اعمال کرده است و کاربران آیپد‌های مبتنی بر پردازنده‌های سری A امکان دسترسی به آن را ندارند. اپل این قابلیت‌ را فقط برای آیپد پروی دارای پردازنده M1 ارائه کرده است و کاربران این دستگاه‌ها هستند که می‌توانند از Stage Manager به صورت بهینه استفاده کنند.

آیپد‌ پروهای دارای پردازنده M1 در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار رونمایی شدند که اپل آن‌ها را با هدف ارائه یک دستگاه‌ کاملا همراه با قدرت مشابه با مک بوک‌ها ارائه داده بود. همین موضوع نیز نشان از آن دارد که اپل قابلیت‌های کاربردی که مشابه آن در سیستم عامل مک او اس هست را فقط در آیپد او اس نصب شده روی آیپد‌های مبتنی بر پردازنده‌های سری M ارائه خواهد داد.

پردازنده M1 تعبیه شده در این آیپدها امکان انجام پردازش های مختلف برای اجرای بازی های ویدیویی، انجام وظایف کاربردی و موارد دیگر را فراهم میاورد و مشابه کامپیوترهای مک بوک یک دستگاه کاملا مستقل برای انجام کارهای روزمره و حرفه ای به حساب میاید.

آیپد پرو 2021 به لطف این پردازنده جدید امکان انجام تمامی کارها به صورت حرفه ای برای تمامی افراد از عکاس ها تا گرافیست ها گرفته تا تولید کنندگان محتوا، مهندسین و موارد دیگر را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373