لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر رندر آیفون ۱۴ توسط جان پروزر منتشر شد

تصاویر رندر آیفون ۱۴ توسط جان پروزر منتشر شد

جان پروزر افشاگر معروف محصولات اپل به تازگی تصاویر رند آیفون ۱۴ و ایفون ۱۴ پرو مکس را در ویدیوی جدید کانال یوتیوبی خودش منتشر کرده است.

در تصاویر توسط Ian Zelbo  و بر اساس شایعات منتشر شده در مورد آیفون ۱۴ طراحی شده است که می‌توان در آن‌، حفظ ناچ بزرگ و جایگزین شدن حفره دایره‌ای شکل و کپسولی را مشاهده کرد.

این تصاویر نشان می‌دهد که اپل احتمالا در سال جاری میلادی به طراحی تخت گوشه‌های آیفون که از دو سال پیش در این تلفن‌های هوشمند اعمال شد پایبند است و همچنان آیفون‌های امسال نیز قرار است با همین ظاهر آماده عرضه به بازار شوند.

تصاویر رندر آیفون ۱۴ توسط جان پروزر منتشر شد

در بخش پشتی نیز قرار است آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس دارای دوربین بزرگ‌تر نسبت به سال قبل شوند.

اپل در سال ۲۰۲۱ در طراحی آیفون ۱۳ نیز چنین تغییر را اعمال کرده بود و دوربین این تلفن هوشمند را نسبت به آیفون ۱۲ بزرگ‌تر کرده بود. حال پیش بینی می‌شود که تعبیه لنز تله فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی در آیفون ۱۴ پرو مکس همین تغییر بزرگ را در تلفن‌های هوشمند امسال اپل نیز اعمال کند و امکانات بیشتری را برای عکاسی ماکرو و تصویربرداری در اختیار کاربران قرار دهد.

این تصاویر رندر البته نشان‌دهنده حذف یکی از مهم‌ترین شایعات در مورد دوربین آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس است. تا پیش از این، گزارش‌هایی مبنی بر این موضوع ادعا کرده بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا پنل پشتی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را به گونه‌ای طراحی کند که پنل دوربین از بدنه بیرون نزده باشد. این موضوع باعث افزایش ضخامت دستگاه و از طرف دیگر باعث یکپارچه شدن سطح پشتی دستگاه می‌شد که به نظر می‌رسد که طراحی این تصاویر احتمال رخ‌داد این موضوع را بسیار کم می‌بیند.

تصاویر رندر آیفون ۱۴ توسط جان پروزر منتشر شد

اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ میلادی چهار مدل تلفن هوشمند را به عنوان مجموعه آیفون ۱۳ آماده عرضه به بازار کند که شامل آیفون ۱۴ و ایفون ۱۴ مکس به عنوان سری میان رده و اقتصادی و آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به عنوان نسخه‌های پیشرفته و پرچمدار تلفن‌های هوشمند خود رونمایی و آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373