لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس بعدی یک دانگل استریم خواهد بود

ایکس باکس بعدی یک دانگل استریم خواهد بود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده دانگل ایکس باکس را به عنوان یک ابزار استریم بازی و محتوای صوتی و تصویری آماده عرضه به بازار کند.

در سال ۲۰۱۹ شایعاتی در مورد تصمیم مایکروسافت برای تولید محصولات تحت عنوان ایکس باکس مینی منتشر شده بود که نشان می‌داد که این شرکت تصمیم دارد تا یک ابزار اختصاصی و ارزان قیمت را برای کاربران تولید کند که از طریق آن امکان استریم بازی‌های سرویس ایکس کلاود فراهم می‌شد. اما حالا مشخص شده که شرکت مایکروسافت پس از گذشت بیش از دو سال دوباره تصمیم گرفته تا فرایند توسعه این محصول را در قالب یک دانگل توسعه و آماده عرضه به بازار کند. بر اساس این گزارش‌ که در وب سایت Windows Central منتشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا یک دانگل ساده را تولید کند که امکان اتصال به تلویزیون یا نمایشگر، کنترلر ایکس باکس و اینترنت را دارد و از آن طریق کاربران می‌توانند صرفا با داشتن یک اکانت گیم پس امکان اجرای بازی‌های این سرویس را با فناوری پردازش ابری داشته باشند.

مایکروسافت مدت‌ها است که روی توسعه سرویس پردازش ابری خود برای اجرای بازی‌ها کار می‌کند، هر چند که این سرویس در حال حاضر در مرحله بتا است، اما کاربران می‌توانند بازی‌های گیم پس را از طریق پردازش ابری در هر دستگاهی اجرا کنند و دیگر محدودیت دسترسی به سخت افزاری مناسب برای پردازش‌های بازی را در اختیار نداشته باشند.

در حال حاضر کاربرانی که اشتراک فعال گیم پس آلتیمیت را داشته باشند می‌توانند از این سرویس پردازش ابری روی کامپیوتر، کنسول یا تلفن هوشمند و تبلت خود استفاده کنند. این سرویس هیچ محدودیتی از لحاظ پلتفرم ندارد و به سادگی می‌تواند بدون نصب و دانلود حجیم بازی‌ها امکان دسترسی به آن‌ها را در هر دستگاه متصل به اینترنت فراهم کند. این سرویس پردازش ابری حتی برای آیفون‌ها و ایپدها نیز از طریق پردازش ابری ارائه شده است و کاربران می‌توانند تمامی بازی‌ها را در هر لحظه اجرا کنند. با این حال تنها محدودیت این سرویس وابستگی بیش از حد آن به اینترنت پر سرعت و دارای پینگ بسیار کم است که دسترسی به آن برای بسیاری از گیمرها مشخصه چندان عجیبی به نظر نمی‌آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420