لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون ۱۴ به یک ناامیدی بزرگ تبدیل خواهد شد؟

آیا آیفون ۱۴ به یک ناامیدی بزرگ تبدیل خواهد شد؟

شرکت اپل تصمیم دارد تا چهار ماه دیگر آیفون ۱۴ را آماده عرضه به بازار کند. اما برخی از منابع تحلیلی به تغییرات قابل توجهی که در این تلفن هوشمند ممکن است اعمال شود، نگاه مطلوبی ندارند و اعلام کرده‌اند که اپل در ممکن است شهریور امسال همه را ناامید کند.

وب سایت Macrumors در مقاله‌ای طولانی اقدام به بررسی و لیست کردن تمامی شایعات مربوط به این تلفن هوشمند جدید کرده است و اعلام کرده که با وجود تمامی این مشخصه‌ها ممکن است برخی از کاربران تمایل به خرید این محصول نداشته باشند و اپل با این کار عملا به دنبال رقم زدن یک شکست تجاری است. این شایعه‌ها ادعا می‌کنند که اپل احتمالا به جای عرضه این محصول با قابلیت‌های مشابه با محصولات سال گذشته، قابلیت‌هایی را به دستگاه اضافه می‌کند که از لحاظ کاربری تفاوت زیادی در عملکرد آیفون ایجاد نمی‌کند.

در عین حال و با وجود عدم اضافه شدن قابلیت‌های کاربردی بسیار زیاد، آیفون ۱۴ ممکن است با قیمت بیشتری نسبت به آنچه تا پیش از این برای فروش و عرضه تلفن‌های هوشمند اپل عرضه می‌شد، آماده عرضه به بازار شود. با توجه به این موضوع ممکن است کاربران تمایل زیادی برای خرید آیفون با قیمت بیشتر نخواهند داشت.

این موضوع ممکن است در آینده یکی از مشکلات اصلی شرکت اپل در زمینه فروش انبوه آیفون ۱۴ به حساب آید.

این ادعاها در حالی مطرح شده است که آیفون ۱۴ پرو ممکن است در طراحی بخش جلویی با مجموعه‌ای از تغیرات همراه باشد و شرکت اپل از ظاهری شبیه به کپسول برای قرار دادن آن در بالای نمایشگر استفاده کند.

تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران از جمله مینگ چی کو و مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تاکید کرده بودند که شرکت اپل از طراحی شبیه به حفره در آیفون ۱۴ پرو استفاده می‌کند و امسال اولین گام برای حذف ناچ از آیفون برداشته می‌شود. این تحلیلگران ادعا کرده‌اند که فقط دوربین سلفی جلویی در بالای نمایشگر باقی می‌ماند و سنسورهای فیس ایدی قرار است به زیر نمایشگر انتقال پیدا کنند.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که ایفون ۱۴ احتمالا قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد برخی دیگر از تحلیلگران این محصول را ناامیدکننده در نظر نگرفته‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420