لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست اپل دارای ۱۵ دوربین است

هدست اپل دارای ۱۵ دوربین است

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب سایت The Information شرکت اپل تصمیم دارد ۱۴ دوربین را در هدست خود قرار دهد.

این ۱۴ دوربین قرار است به شکلی مستقل و بدون وابستگی به یکدیگر اطلاعات بصری اطراف را جمع آوری کرده و از آن طریق تغییراتی را از لحاظ الگوریتمی در نرم افزار در حال پردازش اعمال کنند.

این ایده تا پیش از این توسط جانی آیو در شرکت اپل مطرح شده بود. بر اساس گزارش یاد شده آیو در زمان فعالیت در شرکت اپل توضیح داده بود که یک هدست می تواند با استفاده از دوربین‌های مختلف امکانات لازم برای توسعه و ساخت یک آواتار مجازی را برای افراد داشته باشد.

این ایده باعث می‌شود تا فرد بتواند حالت بصری خود را به صورت مجازی و نرم افزاری در فضای اینترنتی اعمال کند و به شکلی که در دنیای واقعی حضور دارد در دنیای غیرواقعی حضور داشته باشد.

البته تعدد قطعات سخت افزاری به دوربین‌های ۱۴ گانه محدود نمی‌شود؛ تا پیش از این راس یانگ ادعا کرده بود که هدست اپل دارای سه نمایشگر خواهد بود.

‌این تحلیلگر ادعا کرده بود که اپل در توسعه هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود از دو نمایشگر Micro OLED و یک نمایشگر AMOLED استفاده می‌کند. اپل تصمیم دارد تا در زمینه تامین پنل‌های نمایشگر Micro OLED در هدست واقعیت افزوده با شرکت سونی همکاری کند. البته اپل برای تامین نمایشگر AMOLED با هیچ شرکتی مذاکره نکرده است و معلوم نیست که تامین کننده این قطعه چه شرکتی خواهد بود.

سونی اخیرا از نمایشگرهای 4K جدید خود با تراکم پیکسلی ۴۰۰۰ PPI رونمایی کرده است که امکان استفاده در دستگاه‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را دارد. اولین محصول سونی نیز که امروز با همین فناوری معرفی شد پلی استیشن وی آر ۲ بوده است. اپل در حقیقت از همین فناوری در توسعه هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده خود استفاده خواهد کرد.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که مواردی چون لنز و نماشگر هدست اپل با همکاری شرکت‌هایی نظیر کوانتا کامپیوتر و سونی آماده عرضه شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427