لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بحران کرونا در چین تولید آیفون را متوقف کرد

بحران کرونا در چین تولید آیفون را متوقف کرد

بحران کرونا در چین باعث شده تا بسیاری از شرکت شهرهای این کشور تعطیل شوند و کارخانه‌ها نیز دست از کارخود بکشند. حال این موضوع ممکن است روی تولید آیفون و عرضه آن در بازار جهان تاثیری بیشتر از آنچه تا پیش از این رخ داده بگذارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری‌های مختلف دو کارخانه اصلی تولید آیفون یعنی فاکس کان و پگاترون به دلیل محدودیت‌های بهداشتی چین دست از کار کشیده‌اند.

حال خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که این موضوع به طور کامل روند تولید آیفون را متوقف کرده است. برخی از نقاط منطقه اقتصادی ژنگ ژو در قرنطینه کامل رفته‌اند و مردم در این مناطق مجبور به حضور در خانه هستند و اجازه خروج از خانه را ندارند. منطقه نزدیک به فرودگاه ژنگ ژو که فاکس کان نیز در آن قرار دارد نیز با محدودیت‌ کمتری تحت تاثیر همین موضوع قرار گرفته است. کارکنان کارخانه‌هایی که در منطقه نزدیک به فاکس کان قرار دارند تنها با انجام تست کرونا قادر به حضور در محل کار خود هستند و این موضوع فاکس کان را با کمبود شدید نیروی کار مواجه کرده است.

محدودیت‌های مربوط به کرونا در فاکس کان و پگاترون به صورت مستقیم روی تولید آیفون و آیپد تاثیر می‌گذارد و ممکن است موجودی انبار فروشگاه‌ها در نقاط مختلف دنیا را به شکلی کاملا متفاوت کاهش دهد. این موضوع ممکن است در آینده حتی باعث ایجاد بازار سیاه برای خرید برخی از محصولات الکترونیکی در کشورهای مختلف شود.

گفتنی است که چین از ماه گذشته به دلیل شیوع گونه‌های جدید کرونا محدودیت‌های ویژه ای را اعمال کرده بود که این موضوع باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها با مشکلاتی ویژه مواجه شوند.

هنوز شرکت اپل به عنوان مشتری اصلی فاکس کان و مقامات فاکس کان در این مورد ادعایی را مطرح نکرده‌اند و معلوم نیست که سرنوشت فروش آیفون در کشورهای مختلف چه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427