لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۶ با بهبود‌های زیاد در نوتیفیکیشن و بخش Health همراه خواهد بود

آی او اس ۱۶ با بهبود‌های زیاد در نوتیفیکیشن و بخش Health همراه خواهد بود

شرکت اپل به تازگی دعوتنامه‌های مربوط به کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان در سال ۲۰۲۱ میلادی را منتشر کرده است و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است تا به زودی آی او اس ۱۶ را با قابلیت‌های ویژه همراه کند.

در این میان مارک گورمن تحلیلگر خبرگزار بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا تغییراتی ویژه را در بخش‌های مختلف این سیستم عامل ایجاد کند. این تحلیلگر ادعا کرده بخش نوتیفیکیشن در آی او اس ۱۶ تغییری بزرگ خواهد کرد. در حقیقت اپل تصمیم به بازطراحی کامل در این بخش دارد که البته این بازطراحی قرار نیست خیلی بزرگ باشد و مثل آن چیزی باشد که در زمان عرضه آی او اس ۷ دیده‌ایم.

مارک گورمن ادعا کرده که بخش ردیابی سلامتی در آی او اس ۱۶ و واچ او اس ۹ که به یکدیگر متصل خواهند شد، امکاناتی بسیار ویژه را آماده عرضه به کاربران خواهد کرد.

کنفرانس WWDC 2022 قرار است در ششم تا دهم ژوئن (۱۶ تا ۲۰ خرداد) برگزار می‌شود.. در جریان این رویداد اپل از نسخه جدید سیستم عامل خود شامل آی او اس ۱۶، واچ او اس ۹، تی وی او اس ۱۶، مک او اس ۱۳ و آیپد او اس ۱۶ رونمایی کند.

مهم‌ترین سیستم عامل در میان موارد معرفی شده این کنفرانس به احتمال زیاد آی او اس است که در آیفون اجرا می‌شود و ویژگی‌های مشترک بسیاری با آیپد او اس در آیپد دارد. هر سال با اتمام WWDC و پایان یافتن حدس و گمان‌ها، قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی در نسخه بعدی آی او اس ارائه می‌شود که مسلما یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین سیستم عامل‌های اپل است.

احتمالا شرکت اپل فرایند توسعه توسعه دست‌کم سه آیفون را پس از عرضه ای او اس ۱۶ در دست کار دارد. همچنین قرار است پس از عرضه آیپد او اس ۱۶ فرایند پشتیبانی از آیپد مینی ۴، آیپد ایر ۲، آیپد نسل ۵ و آیپد پرو ۲۰۱۵ نیز متوقف شود. بر همین اساس آی او اس ۱۶ با تغییراتی گسترده عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420