لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تقلید گوگل از اپل در زمینه تعمیر گوشی های پیکسل

تقلید گوگل از اپل در زمینه تعمیر گوشی های پیکسل

شرکت گوگل پس از گذشت یک سال از زمان انتشار تعمیر آیفون‌ها  توسط کاربران، امکانی مشابه را برای تلفن‌های هوشمند خود ارائه داده است.

گوگل طی همکاری با تیم iFixit امکان تعمیر تلفن‌های هوشمند پیکسل را برای کاربران این محصولات ارائه داده است. کاربرانی که تمایل به تعمیر دستگاه‌های اندرویدی به دست خودشان دارند و نمی‌خواهند دستگاه‌های خود را به مراکز خدمات پس از فروش شرکت گوگل ارائه دهند، می‌توانند با درخواست ابزارها و قطعات لازم، فرایند تعمیراتی را به دست خوشان انجام دهند.

قطعات و ابزارهای لازم برای تعمیر گوشی‌های پیکسل توسط iFixit تامین می‌شود که تنها در برخی از نقاط جهان قابل دسترسی است. گوگل اعلام کرده که این برنامه را از اواخر سال جاری میلادی آماده عرضه می‌کند که طی آن کاربران گوگل پیکسل ۲ تا گوگل پیکسل ۶ پرو می‌توانند با درخواست بسته تعمیراتی، این فرایند را به صورت اختصاصی توسط خودشان انجام دهند.

این خدمات قرار است در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارائه شود و گوگل فعلا سخنی از عرضه این امکان در کشورهای دیگر به میان نیاورده است.

اقدام اخیر گوگل هرچند که در ظاهر گامی مهم در زمینه به رسمیت شناختن حق تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی به دست کاربران است، اما در حقیقت یک پاسخ تجاری به شرکت اپل و تعمیر آیفون‌ها است. تا پیش از این در پاییز ۱۴۰۰ شرکت اپل برنامه تعمیر سلف سرویس خود را معرفی کرد و آن را به کاربران آیفون‌های مدل ۱۲ و ۱۳ ارائه داد که ایده آن دسترسی راحت به قطعات اصلی این شرکت، ابزارها و دستورالعمل‌ها برای تعمیر دستگاه است.

در زمان عرضه این سرویس، وب سایت آیفیکسیت در اظهار نظری اعلام کرد که دسترسی کاربران به دستورالعمل‌های تعمیر و  قطعات سخت افزاری در جریان برنامه تعمیر سلف سرویس اپل اتفاقی مثبت برای مدافعان حق تعمیر است، همچنین این وب‌سایت گفت که از انتشار خبر تعمیر سلف سرویس اپل، بسیار هیجان زده شده و امیدوار است که اپل همان اطلاعاتی که به ارائه‌دهندگان سرویس مجاز خود می‌دهد را در اختیار کاربران قرار دهد.

حال شرکت گوگل با تقلید از همین روند، امکاناتی مشابه را طی همکاری با خود وب سایت iFixit آماده عرضه به کاربران گوشی‌های پیکسل کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420