لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل فریم ویر استودیو دیسپلی را حل کرد

اپل مشکل فریم ویر استودیو دیسپلی را حل کرد

شرکت اپل پس از چالش‌های چند روزه با فریم ویر استودیو دیسپلی بالاخره مشکل فریم ویر این محصل را برطرف کرده است.

گزارش‌های منتشر شده در اوایل هفته جاری حاکی از آن بود که کاربران استودیو دیسپلی با آپدیت فریم ویر این محصول مشکل پیدا کرده‌اند و دستگاه در زمان به‌روز‌رسانی با ارور مواجه می‌شود.

در این میان شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این مشکل به دستگاه‌های کاربران مربوط نبوده و صرفا سرور ارائه دهنده خدمات مربوط به دریافت این آپدیت با مشکل مواجه شده بود است. اپل اعلام کرده که این مشکل حالا برطرف شده است و کاربران می‌توانند آپدیت‌های فریم ویر برای این محصول را دریافت کنند و از آن طریق به صورت بهینه از دستگاه خود استفاده کنند.

استودیو دیسپلی برای کار تا پیش از این از آی او اس ۱۵.۴ استفاده می‌کرد که شرکت اپل به دلیل مشکلات امنیتی دانلود و نصب این سیستم عامل را متوقف کرده بود. همین موضوع باعث شد تا کاربران استودیو دیسپلی در کنار کاربران آیفون نیز مشکلاتی ویژه در زمینه دانلود و نصب به روز رسانی داشته باشند.

اپل اعلام کرده که آی او اس ۱۵.۴ به عنوان فریم ویر اصلی در استودیو دیسپلی آماده دانلود و نصب است و کاربران می‌توانند بدون محدودیت و مشکلات پیشین آن را دریافت کنند. گفتنی است که آی او اس ۱۵.۴ صرفا به عنوان سیستم عامل آیفون در دسترس نیست و اپل نسخه بهبودیافته آن را در اختیار کاربران قرار داده است.

کاربرانی که تمایل برای دریافت و نصب این به‌روزرسانی در استودیو دیسپلی خود دارند کافی است از طریق بخش Software Update در دستگاه متصب به آن در سیستم عامل آیپد او اس یا مک او اس اقدام به دریافت محتوای یاد شده کرده و از آن طریق  به روز رسانی را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت