لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون ۱۳ در هند آغاز شد

تولید آیفون ۱۳ در هند آغاز شد

شرکت اپل اعلام کرد که به صورت رسمی در حال تولید آیفون ۱۳ در هند است و این محصول نیز همانند دیگر آیفون‌های میان رده هر سال حالا در هند تولید می‌شود.

این خبر توسط چند منبع داخلی هند منتشر شده است و از روز گذشته نیز خبرگزاری رویترز این موضوع را تایید کرده است. هند یکی از کشورهایی است که شرکت اپل به صورت انبوه محصولات خود را در آن تولید می‌کند. در این میان شرکت اپل معمولا روند تولید آیفون‌های غیر پرو را به این کشور واگذار می‌کند.

حدود سه ماه پیش خبر تصمیم اپل برای انتقال خط تولید آیفون ۱۳ به هند منتشر شده بود و حالا شرکت اپل شرایط را برای انجام این تغییرات مناسب دیده است. بر اساس گزارش Economic Daily News اپل در تلاش است تا در فاز اول فقط آیفون ۱۳ با سایز ۶.۱ اینچ را در هند تولید کند. همچنین این شرکت در تلاش است تا با افزایش توان تولیدی محصولات خود در هند، از انحصار بازار تولیدکنندگان در حال همکاری در کشور چین بکاهد. به نظر می‌رسد که اپل نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ درصد از محصولات تولید شده را در خارج از هند آماده عرضه خواهد کرد و الباقی را در بازار این کشور به فروش خواهد رساند.

در حال حاضر تنها فرایند تولید آیفون‌های پرچم‌دار در فاکس کان انجام می‌شود و اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و در فاز بعدی انتقال خط تولید آیفون ۱۳ و دیگر تلفن‌های هوشمند خود، وظیفه اسمبل مدل‌های بیشتری از تلفن‌های هوشمند خود را به کشور هند واگذار کند.

اپل در حال حاضر بسیاری از مدل‌های تولید شده از آیفون‌ها در کارخانه‌های چینی را آماده عرضه در بازار هند نیز کرده است. با این حال مدیران اپل بر این باور هستند تا انتقال فرایند تولید این محصولات به کارخانه‌های هندی باعث می‌شود تا فرایند انتقال و فروش این محصولات به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420