لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گام اول تولید آیپد با نمایشگر OLED آغاز شد

گام اول تولید آیپد با نمایشگر OLED آغاز شد

شرکت نمایشگرسازی BOE واقع در چین فرایند تولید نمایشگرهای OLED مورد استفاده در آیپد‌ها را آغاز کرده است و پیش بینی می‌شود که این قطعات در آیپد‌های تولید شده در سال ۲۰۲۴ میلادی مورد استفاده قرار گیرند.

بر اساس گزارش وب سایت The Elec شرکت BOE سفارش‌های مربوط به تولید انبوه نمایشگرهای OLED به کار رفته در آیپد را آغاز کرده است. این وب سایت ادعا کرده که به شواهدی دست یافته که نشان می‌دهد شرکت BOE نمایشگرهای OLED در سایز تبلت را با تیراژ بالا تولید می‌کند. این وب سایت در ادامه ادعای خود اعلام کرده که این تیراژ بالای تولید به احتمال زیاد برای شرکت اپل است؛ چرا که BOE برای هیچ یک از مشتریان خودش به غیر از اپل تاکنون قطعاتی با این تیراژ بالا را تولید نکرده است.

در ادامه گزارش The Elec آمده که شرکت BOE در حال طراحی و توسعه نمایشگرهای تاشو نیز هست که در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد و احتمالا در تلاش است تا این محصولات برای آیفون تاشو یا مک بوک تاشو مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر BOE در فاز اصلی روند تولید محصولات خود در تلاش برای تولید نمایشگرهای OLED با سایز ۸.۶ اینچ است و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی نیز روند تولید این قطعات را ادامه دهد. این نمایشگرها از نظر روشنایی و رزولوشن در جایگاه بهتری نسبت به نمایشگرهای LCD امروزی آیپدها قرار دارند، با این حال هزینه تولید آن‌ها نسبت به پنل‌های OLED تولید شده توسط سامسونگ و ال جی برای آیفون‌ها پایین تر است. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل علاقه زیادی به همکاری با BOE در زمینه تامین قطعات نمایشگر نسل‌های بعدی آیپد پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373