لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان تعویض فیس آیدی آیفون X هم فراهم شد

امکان تعویض فیس آیدی آیفون X هم فراهم شد

شرکت اپل بالاخره پس از گذشت چند هفته از زمان عرضه امکان تعویض فیس آیدی در آیفون‌های دیگر، امکان تعویض قطعات مربوطه را در آیفون X نیز فراهم کرد.

کاربرانی که آیفون X را در اختیار دارند و فیس آیدی آن‌ها با مشکل مواجه شده است از این پس می‌توانند با مراجعه به اپل استورهای رسمی، خدمات تعمیراتی مربوطه را دریافت کنند. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل دیگر برای تعویض فیس ایدی آیفون X نیز همانند دیگر آیفون‌ها محدودیتی ندارد.

شرکت اپل تا پیش از این و مشخصا در اسفند ۱۴۰۰ در فروشگاه‌های رسمی خود امکان ارائه خدمات تعمیر فیس آیدی را بدون نیاز به تعویض کامل آیفون فراهم کرده است. اپل در صورت خراب شدن فیس آیدی تنها امکان تعویض کل آیفون را به کاربران می‌داد. اما حالا کاربران می‌توانند از این پس خدمات تعمیر فیس آیدی بدون نیاز به تغییر کل آیفون خود را داشته باشند. این خدمات برای آیفون XS به بعد ارائه شده بود که البته شامل آیفون X به عنوان اولین گوشی مبتنی بر فیس آیدی نمی‌شد.

اما حالا شرکت اپل خدمات مربوط به تعویض فیس آیدی را نیز برای آیفون X نیز فراهم کرده است. قطعات به کار رفته در فیس ایدی آیفون X نسبت به آیفون‌های جدیدتر تا حدودی متفاوت بوده است و همین موضوع باعث شده بود تا شرکت اپل زمان بیشتری را برای ارائه خدمات مربوط به تعویض فیس آیدی نیاز داشته باشد.

گفتنی است که در گذشته شرکت اپل امکان تعویض فیس آیدی را برای هیچ یک از دستگاه‌های خود ارائه نداده بود و این موضوع باعث شده بود تا در صورت خرابی کاربران مجبور به تعویض دستگاه در اپل استورهای رسمی باشند. محدودیت‌های برد مشکلاتی ویژه را برای کاربران ایجاد کرده بود که حالا این مشکل برطرف شده است و کاربران می‌توانند همانند صفحه نمایش و باتری خدمات مربوطه را دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420