لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استودیو دیزپلی اپل مشکل آپدیت فریم ویر دارد

استودیو دیزپلی اپل مشکل آپدیت فریم ویر دارد

تعدادی از کاربرانی که اخیرا استودیو دیزپلی شرکت اپل را خریداری کرده‌اند اعلام کرده‌اند که این مشکل برای دریافت و نصب آپدیت فریم ویر با مشکل مواجه است.

این کاربران اعلام کرده‌اند که در زمان دریافت آپدیت فریم ویر با مشکل مواجه می‌شوند دستگاه نمی‌تواند به صورت مستقیم به روز رسانی‌های جدید را برای کارکرد بهتر دریافت کند. گزارش این کاربران در بخش پشتیبانی نرم افزاری وب سایت رسمی اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان شرکت اپل هنوز نتوانسته‌اند به صورت صحیح آپدیت‌های فریم ویر را برای این محصول آماده عرضه کنند و همچنان کاربران با چالش‌های زیادی برای کارکرد بهبودیافته این محصول مواجه هستند.

استودیو دیزپلی یکی از محصولات جدیدی است که در جریان آخرین کنفرانس شرکت اپل رونمایی شد. این محصول یک نمایشگر دارای دوربین فیس تایم به همراه اسپیکر و یک تراشه ویژه از سری A است که می‌تواند به بهترین شکل ممکن از دستگاه‌های جدید تولید شده توسط شرکت اپل پشتیبانی کند.

استودیو دیسپلی ۲۷ اینچی با کیفیت 5K از طیف وسیعی از مک‌ها حتی مک بوک پرو سال ۲۰۱۶ پشتیبانی می‌کند، اما در مورد سازگاری با آیپدها، محدود به آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی یا همان آیپدهای پرو نسل سوم و بعدتر، همچنین آیپد ایر جدید نسل پنجم می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد که با وجود تمام ویژگی‌های خاص این محصول کاربران از لحاظ نرم افزاری و فریم ویر با این دستگاه مشکل دارند، به نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال پیدا کردن راهکاری برای برطرف کردن این مشکل در آینده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت