لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف امکان داون گرید به آی او اس ۱۵.۴ پس از عرضه نسخه اصلاحی

حذف امکان داون گرید به آی او اس ۱۵.۴ پس از عرضه نسخه اصلاحی

پس از عرضه نسخه 15.4.1 سیستم عامل آی او اس، شرکت اپل فرایند داون گرید به آی او اس ۱۵.۴  را متوقف کرد.

آی او اس ۱۵.۴.۱ یک نسخه اصلاحی است که مشکلات مربوط به مصرف بیش از اندازه باتری را برطرف می‌کند. علاوه بر این مشکلاتی که در بخش APPLEAVD وجود داشته از طریق این به روز رسانی برطرف می‌شود. تا پیش از این مشکل APPLEAVD باعث می‌شد تا اپلیکیشن‌ها بتوانند با دسترسی به روت و کرنل امکان اجرای دستورهای متنی و کدها را در دستگاه داشته باشند که این موضوع می‌توانست روی امنیت دستگاه‌های آیفون تاثیر منفی بگذارد.

پس از برطرف شدن این مشکلات در آی او اس ۱۵.۴.۱  شرکت اپل فرایند عرضه آی او اس ۱۵.۴ را متوقف کرد و کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، مستقیما آی او اس ۱۵.۴.۱ را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این کاربرانی که این نسخه اصلاحی را دریافت کرده‌اند، دیگر نمی‌توانند دستگاه‌های خود را داون گرید کرده و به نسخه دارای مشکلات فنی و امنیتی قبلی، یعنی آی او اس ۱۵.۴ بازگردند.

گفتنی است که به طور معمول توقف فرایند داون گرید یک روند معمول در عرضه آپدیت‌های سیستم عامل آی او اس است که از طرف شرکت اپل انجام می‌شود. اپل بعد از عرضه به‌روزرسانی امنیتی امکان دانلود و نصب پروفایل ورژن‌های قبلی را می‌بندد تا امنیت و تجربه استفاده از دستگاه‌ها برای کاربران به طور حداکثری حفظ شود. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا کاربران آیفون‌ها تجربه‌ای یکپارچه داشته باشند و اختلال در عملکرد یک نسخه از سیستم عامل آی او اس با کمترین مشکلات در آیفون مواجه باشند.

در نسخه اخیر مشکلات امنیتی در برخی از اپلیکیشن‌ها خطر خاصی را برای کاربران ایجاد کرده بود و حالا مشخص شده شرکت اپل با عرضه یک آپدیت اصلاحی این مشکل را برای تمامی کاربران آیفون‌های پشتیبانی کننده از نسخه‌های اخیر آی او اس برطرف کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420