لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز دوربین آیفون ۱۴ پرو تا ۲۱ درصد وایدتر است

لنز دوربین آیفون ۱۴ پرو تا ۲۱ درصد وایدتر است

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا لنز ۴۸ مگاپیکسلی دوربین آیفون ۱۴ پرو را تا ۲۱ درصد وایدتر از قبل طراحی و توسعه دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo شرکت اپل تصمیم دارد تا لنز‌های پهن‌تری را در طراحی و توسعه تلفن هوشمند نسل بعدی خود به کار گیرد. این موضوع باعث می‌شود تا تصاویر بیشتری از طریق لنز ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴ پرو دریافت و ثبت شوند.

تا پیش از این گزارش‌های زیادی در مورد لنزهای دوربین آیفون ۱۴ پرو منتشر شده است. با این حال گزارش اخیر صرفا با استناد به برخی از اطلاعات دریافتی توسط یک کاربر چینی از مدیران زنجیره تامین قطعات ایفون‌های نسل بعدی منتشر شده است.

گزارش‌های زیادی در مورد بزرگ‌تر شدن بامپ دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس تا به امروز منتشر شده است. در ماه گذشته مینگ چی کو به عنوان یکی از تحلیلگران سرشناس محصولات شرکت اپل ادعاهای تازه‌ای را در مورد این موضوع مطرح کرد.

بر اساس گزارش و پیش بینی مینگ چی کو که اخیرا منتشر شده شرکت اپل به دلیل استفاده از لنز‌های ۴۸ مگاپیکسلی در سیستم دوربین ایفون ۱۴ پرو مکس مجبور به بزرگ‌تر کردن بامپ دوربین در بدنه شده است.

ابعاد بامپ دوربین در آیفون ۱۴ پرو مکس قرار است از عرض ۳۵.۰۱ میلی متر به ۳۶.۷۳ میلی متر و از طول ۳۶.۲۴ میلی متر به ۳۸.۲۱ میلی متر نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس افزایش سایز داشته باشد.

در گزارش‌های دیگر نیز اعلام شده است که دوربین پشتی آیفون ۱۴ پرو بسیار پیشرفته خواهد بود که احتمالا مجهز به لنز سه گانه شامل یک لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو است. البته این اطلاعات با ادعاهای مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل مطابقت دارد، او در ماه آوریل گفت که آیفون ۲۰۲۲ مجهز به لنز ۴۸ مگاپیکسل با پشتیبانی از ضبط ویدیو با کیفیت 8K خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420