لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قیمت ایرپاد را در هند افزایش داد

اپل قیمت ایرپاد را در هند افزایش داد

شرکت اپل به شکل اسرارامیزی اقدام به افزایش قیمت ایرپاد در هند کرده است. هنوز دلیل مربوط به افزایش قیمت ایرپاد در کشور هند معلوم نیست اما مشخص است که این تصمیم از طرف شرکت اپل انجام شده است.

گزارش‌های منتشر شده از هند حاکی از آن است که نسل سوم ایرپاد از این پس با قیمت ۲۰۵۰۰ روپیه معادل ۲۷۲ دلار آمریکا به فروش می‌رسد این در حالی است که محصولا یاد شده تا پیش از این با قیمت ۲۴۵ دلار فروخته می‌شد. در این میان ایرپاد پرو قرار است از این پس با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش برسد که در مقایسه با گذشته ۱۹ دلار افزایش قیمت داشته است. ایرپاد مکس نیز افزایش قیمت به همین میزان داشته است.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که شرکت اپل حدود ۵ درصد قیمت تمامی ایرپاد‌های جدید خود که آماده فروش دارد را در کشور هند افزایش داده است. معلوم نیست که این افزایش قیمت موقتی است یا به صورت دائم اعمال شده است. اما این موضوع باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی در مورد نحوه خرید ایرپاد در کشورهای دیگر نیز ایجاد کرده است. اپل ممکن است در آینده نزدیک قیمت ایرپادها را در تمامی کشورهای جهان افزایش دهد و این اقدام آغاز یک افزایش کلی قیمت برای هندزفری‌های رسمی شرکت اپل باشد.

گفتنی است که ایرپاد مکس گران‌ترین ایرپاد تولید شده توسط اپل است که تحت تاثیر این افزایش قیمت نیز قرار گرفته است. ایرپاد مکس آخرین محصولی است که اپل در سال 2020 رونمایی کرده در حالی که عرضه و فروش آن از 15 دسامبر شروع شد. ایرپاد مکس در مقایسه با هدفون های حرفه ای دیگر وزن نسبتا بیشتری دارد که این موضوع باعث نارضایتی برخی از طرفداران محصولات شرکت اپل شده است.

اپل توانسته در این محصول با ایجاد تعادل کافی بین وزن هدبند و بالشتک‌ها، خستگی ناشی از پوشیدن هدفون را به حداقل برساند، تا زمان عرضه آن بی‌پاسخ است. گفتنی است که قیمت ارائه ایرپاد مکس 549 دلار است و هم‌اکنون امکانپیش‌خرید از فروشگاه آنلاین اپل وجود دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373