لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود

مینگ چی کو: آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل به صورت جدی در حال توسعه و ساخت آیفون تاشو است، اما این محصول تا پیش از سال ۲۰۲۵ آماده عرضه به بازار نمی‌شود.

مینگ چی کو در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد به صورت فعالانه فرایند توسعه و ساخت یک دستگاه تاشو با نمایشگر OLED و با سایز ۹ اینچ را پیش بگیرد. این تحلیلگر که حالا به صورت رسمی در توییتر نیز فعالیت خود را از سر گرفته ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا نمونه‌های اولیه ساخته شده بر اساس ایده‌ها و نقشه‌کشی‌های صنعتی این محصول را مورد بررسی‌ قرار دهد و از آن طریق اقدام به اصلاح و توسعه یک محصول بی‌عیب و نقص کند.

تا پیش از این مینگ چو کو، جان پروزر و مارک گورمن که از جمله سرشناس‌ترین تحلیلگران محصولات اپل هستند در مورد آیفون تاشو سخن به میان آورده‌اند.

در گذشته جان پروزر ادعا کرده بود که این تلفن هوشمند از بخش پشتی ظاهری شبیه به آیفون ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دارد که تا حدودی کشیده‌تر شده و شبیه به آیپدها شده است. وی همچنین تا حدودی این طراحی را مورد تمسخر قرار داده و اعلام کرده که این دستگاه شبیه دو آیفون است که به یک دیگر چسبیده باشند.

با این حال برخی از گزارش‌های داخلی مدعی اختلاف مدیران اپل بر سر فناوری نمایشگر در آیفون تاشو بوده است.

Dylandkt یکی از افشاگران شرکت اپل به تازگی ادعا کرده که مدیران این کمپانی بر سر پروژه توسعه آیفون تاشو و فناوری به کار رفته در ساخت نمایشگر تاشو در آن با اختلاف نظر مواجه شده‌اند.

بر اساس ادعای این افشاگر، شرکت اپل تا به امروز چندین مدل از نمونه‌های اولیه آیفون تاشو را از کارخانه‌های تولیدکننده محصولات خود دریافت کرده و در حال آزمایش این محصولات است. با این حال هیچ یک از این نمونه‌های اولیه نتوانسته‌اند تایید همه مدیران اپل را دریافت کنند. این موضوع ممکن است باعث تاخیر در روند رسیدن به یک نقطه نظر مشترک میان مدیران و در نهایت تاخیر در رونمایی و عرضه این محصول شود. این ادعا البته با ادعای اخیر مینگ چی کو در تناقض است.

حال به نظر می رسد که شرکت اپل در تلاش برای استفاده از فناوری OLED QHD+ در توسعه آیفون تاشو است و در این زمینه توافقی به دست آورده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427