لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ سه‌بعدی با مکانیزمی متفاوت به آیفون بازمی‌گردد

تاچ سه‌بعدی با مکانیزمی متفاوت به آیفون بازمی‌گردد

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از ایده‌ای جدید برای تعبیه تاچ سه‌بعدی در آیفون استفاده کند و این قابلیت را آماده عرضه به کاربران کند.

تاچ سه بعدی در سال ۲۰۱۵ و مشخصا در آیفون ۶ اس معرفی شده بود که از آیفون ۱۱ در سال ۲۰۱۹ به بعد از آیفون‌ها حذف شد. حال شرکت اپل در پتنتی جدید سخن از تعبیه سنسور حساس به فشار در آیفون‌ها به میان آورده است که امکان بازگرداندن قابلیت تاچ سه بعدی را به رابط کاربری آیفون‌ها می‌دهد.

تا پیش از این در سال ۲۰۱۸ اپل به منظور کاهش قیمت آیفون XR برای مصرف کننده نهایی، تاچ سه بعدی یا 3D Touch را از آن حذف کرد. این در حالی است که دو تلفن هوشمند دیگر امسال یعنی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس دارای تاچ سه بعدی هستند و به همراه این قابلیت به بازار عرضه می‌شوند.

در حقیقت آیفون XR از سال 2016 به امروز و پس از آیفون اس ای اولین گوشی هوشمندی است که اپل بدون این قابلیت آن را تولید و عرضه کرده است. اپل در کنار حذف تاچ سه بعدی، رابط‌ها و اشاره‌های جدیدی را به عنوان جایگزین برای کاربران آیفون XR در نظر گرفته است تا با استفاده از آن کار با آی او اس 12 بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر باشد.

پس از آن در سال ۲۰۱۹ شرکت اپل در ساخت و تولید آیفون 11 و ایفون 11 پرو اقدام به حذف رابط سخت افزاری تاچ سه بعدی کرد و به جای آن از هپتیک تاچ استفاده کرد.

اپل تصمیم دارد تا از این ایده در نمایشگر تمامی دستگاه‌های دارای رابط کاربری تاچ خود استفاده کند. بر این أساس شرکت اپل احتمالا در آینده نزدیک آن را در محصولات خود به صورت تدریجی اضافه خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427