لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس‌کان تولید آیفون را با رفع نسبی قرنطینه از سر گرفت

فاکس‌کان تولید آیفون را با رفع نسبی قرنطینه از سر گرفت

فاکس‌کان اسمبل کننده آیفون می‌گوید بعد از رفع نسبی قرنطینه در این شهر، تولید خود را در کارخانه شهر شنژن چین از سر گرفته است.

شرکت تایوانی به خبرگزاری رویترز گفت که بعد از انجام پروتکل‌ها و قرنطینه برخی از کارکنان این کارخانه، خط تولید و عملیاتی خود را در کارخانه شهر شنژن از سر گرفته است.

ناگفته نماند در المپیک زمستانی پکن نیز همین قوانین و پروتکل‌ها رعایت شد و کارکنان در قرنطینه شدید قرار گرفتند که با انجام مرتب آزمایش‌ها همراه بود.

فاکس‌کان در بیانیه‌ای گفت که فعالیت برخی از خطوط عملیاتی و تولیدی از سر گرفته شده است و بسیاری از کارکنان خود را در شهر شنژن تحت تدابیر بهداشتی لازم قرار داده‌اند. همچنین اضافه کرد که این فرایند در مناطقی که شامل مسکن کارکنان و تسهیلات تولیدی می‌شود، قابل انجام است و از دستورالعمل‌های سختگیرانه صنعت و سیاست‌های مدیریتی صادر شده توسط دولت شنٰژن تبعیت می‌کند.

فاکس‌کان پذیرفته است که سال ۲۰۲۲ برای زنجیره تامین چالش برانگیز خواهد بود، زیرا کمبود تراشه‌ها بر تولید گوشی‌های هوشمند تاثیر داشته است. اپل نیز اعلام کرد که کمبود تراشه در سه ماهه آخر ۲۰۲۱، شش میلیارد دلار هزینه داشته است.

هفته گذشته، فاکس‌کان فعالیت کارخانه خود را در شهر شنژن چین به دلیل قرنطینه اجباری برای شیوع کرونا تعطیل کرد. قرنطینه به دنبال گزارش‌هایی از ابتلای بیش از ۳۰۰۰ نفر در این شهر به کووید ۱۹ اجباری شد. تعطیلی یک هفته‌ای این کارخانه، بر اپل و بسیاری از شرکت‌های فناوری متکی به این کارخانه تاثیر داشته است.

این شرکت تایوانی در این شهر چندین کارخانه دارد که مسئول مونتاژ آیفون و سایر محصولات اپل هستند. شرکت‌هایی مثل هواووی، DJL و تنسنت که در شنژن هستند، مجبور شده‌اند تا پایان قرنطینه، فعالیت خود را به حالت تعلیق دربیاورند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427