لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

xScreen ایکس باکس سری اس را به یک کنسول قابل حمل تبدیل می‌کند

xScreen ایکس باکس سری اس را به یک کنسول قابل حمل تبدیل می‌کند

xScreen یک نمایشگر 11.6 اینچی است که به پشت ایکس باکس سری اس متصل شده و کنسول را به یک لپ تاپ ایکس باکس تبدیل می‌کند و به خصوص برای سفر، یک اکسسوری بسیار جالب به نظر می‌رسد.

xScreen با برچسب قیمت 249.99 دلار به فروش می‌رسد که هم قیمت ایکس باکس سری اس است.پنل 11.6 اینچی از قابلیت فول اچ دی و رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و زاویه دید خیلی خوبی ارائه می کند. این نمایشگر برای خارج از منزل بسیار گزینه مناسبی است و به دلیل مات بودن در نور خورشید خیلی خوب کار می‌کند.

تنها محدودیت آن برای استفاده در خارج از منزل این است که به یک سیم برای انتقال برق به ایکس باکس سری اس نیاز هست. همچنین xScreen از طریق پورت USB-A و HDMI به ایکس باکس سری اس متصل می‌شود.

هنگام کار با این دستگاه متوجه می‌شوید که با تاخیر در بازی یا مشکل شبح‌سازی مواجه نخواهید شد. ولی در بازی‌هایی که صحنه های کم نور دارند، گاهی اوقات ممکن است سطح سیاهی کاهش یافته و جزئیات بازی مشخص نشود.

UPspec Gaming  سازندگان این دستگاه هستند که آن را کاملا مناسب برای ایکس باکس سری اس ساخته‌اند و به راحتی داخل یک بسته کوچک و منظم جمع و جور می‌شود. رنگ سفید این دستگاه با کنسول سری اس مطابقتی ندارد اما خیلی هم در تضاد نیست.

xScreen برق لازم مورد نیاز خود را از طریق پورت USB ایکس باکس سری اس دریافت می‌کند و به منبع جداگانه نیازی ندارد. همچنین کنترل‌های داخلی برای تنظیمات صفحه نمایش و صدای بلندگوهای داخلی وجود دارد.

این دستگاه باید داخل کیف مخصوص خود حمل شود زیرا اگر به آن فشار بیاید شکسته شده یا می‌لرزد، این کیف با قیمت 59.99 دلار موجود است.

این دستگاه با وجود معایبی که دارد ولی خیلی منحصر به فرد و سرگرم کننده است. به راحتی قابل حمل و بوده و بدون نیاز به اتصال به تلوزیون قابل استفاده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420