لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف شارژر از جعبه ۶.۵ میلیارد دلار به اپل کمک کرد

حذف شارژر از جعبه ۶.۵ میلیارد دلار به اپل کمک کرد

گزارشی ادعا می‌کند که اپل با حذف شارژرها و ایرپادها از جعبه آیفون، ۶/۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی می کند، در حالی که قیمت آیفون را کاهش نداده است.

مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل در سال ۲۰۲۰ ادعا کرد جعبه سری آیفون ۱۲ دارای شارژر و ایرپاد نخواهد بود که موجب تعجب و شگفتی کاربران شد. در حالی که این شرکت پشت رفتار دوستدار محیط زیست پنهان شده است و اشاره می‌کند که کاهش اندازه جعبه‌های آیفون موجب افزایش حمل بار دستگاه‌ها تا ۷۰ درصد می‌شود.

بنابر اظهارات اپل، با کوچک شدن جعبه آیفونها، این شرکت می‌تواند تعداد بیشتری جعبه محتوی آیفون در یک کامیون حمل جا بدهد که منجر به خارج شدن ۵۰۰ هزار کامیون از جاده می‌شود، در نتیجه تا دو میلیون تن کربن کمتری سالیانه به فضا وارد خواهد شد.

بسیاری بر این باور هستند که اپل این حرکت را به تقلید از اکثر سازندگان گوشی مثل گوگل و سامسونگ انجام داده است. در حالی که بسیاری معتقدند اپل به دلیل محافظت از طبیعت سبز، شارژر را از جعبه آیفون حذف می‌کند، برخی دیگر تصور می‌کنند که این سبزی کنایه‌ای به رنگ سبز پول است. برخی دیگر می‌گویند اپل با ارائه مودم 5G در سری آیفون ۱۲، شاید تصمیم به جبران قیمت آیفون گرفته است.

به نقل از وب‌سایت Daily Mail، حذف شارژر و ایرپاد از جعبه آیفون، موجب صرف‌جویی پنج میلیارد پوند یا ۵/۶ میلیارد دلار برای شرکت اپل می‌شود. با این وجود این شرکت با حذف اکسسوری‌ها از جعبه آیفون، قیمت آن را کاهش نداده است.

اگر کاربری بخواهد یک ایرپاد برای آیفون خود خریداری کند، باید ۱۹ دلار اضافه پرداخت کند و در صورتی که بخواهد برای خرید شارژر نیز ۱۹ دلار دیگر پرداخت کند، جمعا ۳۸ دلار باید هزینه کند. اکنون با در نظر گرفتن میلیون‌ها فروش آیفون، قطعا پول زیادی برای اپل ذخیره می‌شود.

در اصل اپل در هزینه حمل و نقل و ارائه ندادن شارژر و ایرپاد، برای خود صرفه‌جویی بزرگی کرده است، در حالی که مشتریان مجبور به خریدن جداگانه این لوازم جانبی شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420