لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو سوئیچ پر فروش‌ترین کنسول ماه فوریه شد

نینتندو سوئیچ پر فروش‌ترین کنسول ماه فوریه شد

بنابر گفته مت پیسکاتلا تحلیلگر بازی، نینتندو سوئیچ در ماه فوریه فروش خیلی بیشتری نسبت به ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ داشته است. در ماه ژانویه، پلی استیشن ۵ در ایالات متحده بهترین فروش سخت افزار بازی را داشته، همچنین سوئیچ بعد از ایکس باکس سری ایکس قرار گرفت.

اکنون نینتندو سوئیچ و پلی استیشن ۵ جای خود را عوض کردند، زیرا پلی استیشن در اکتبر گذشته سوئیچ را شکست داد. با این حال مدت زمان کمی صدرنشین بود، زیرا Switch OLED جدید موجب افزایش فروش کنسول سوئیچ شد. اکنون در سال ۲۰۲۲، کنسول نینتندو سوئیچ بیشترین فروش را دارد، در حالی که پلی استیشن ۵ بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است.

به نظر می رسد کمبود جهانی تراشه بر ساخت کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس ایکس تاثیرگذار بوده و موجب افزایش فروش سوئیچ شده است. با این حال، نینتندو سوئیچ حتی با وجود کاهش فروش ۲۰ درصدی تا مارس ۲۰۲۲، راحت‌تر در فروشگلاه‌ها و فروش آنلاین یافت شده است. بنابراین بهتر است منتظر باشیم تا افزایش تولید پلی استیشن ۵ و ایکس باکس ایکس، چه تاثیری بر فروش سوئیچ می‌گذارد.

لازم به ذکر است که پرفروش‌ترین بازی اخیر، Elden Ring بوده که جایگاه برتر را از آن خود کرده است. جالب این است که بعد از چهار روز از انتشار این بازی در ماه فوریه، فروش بسیار بالایی نسبت به بازی‌های Horizon II: Forbidden West و Pokémon Legends: Arceus داشته است.

Elden Ring بازی ویدیویی در ژانر اکشن و جهان باز است که توسط شرکت ژاپنی Furomu Sofutowea توسعه‌یافته و در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. این بازی در پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴ و ۵ قابل اجرا است.

این بازی در یک دنیای خیالی به نام «سرزمین‌های میانه» اجرا می‌شود و تمرکز بازی بر مبارزه و اکتشاف است که آن را بسیار جذاب و هیجان انگیز کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت