لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوازده سال حبس برای دزدیدن آیفون

دوازده سال حبس برای دزدیدن آیفون

گزارش‌های پلیس که مرتبط با دستگیری سارقین دستگاه‌های اپل است به سرقت آیفون از ستاره فوتبال آفریقا که به او بازگردانده شد و دزدی بسته بزرگ اپل توسط رانندگان در ایرلند و سایر موارد اشاره می‌کند.

یک مرد جامائیکایی ساکن نیویورک که مهاجر غیرقانونی توصیف شده، اواخر فوریه به دلیل دست داشتن در سرقت آیفون‌هایی به ارزش بیش از یک میلیون دلار، دستگیر و به ۱۲ سال حبس محکوم شد.

طرح سرقت این سارقین شامل سرقت هویت ۳۹۰ نفر، باز کردن اکانت‌های Sprint و آیفون‌های سفارشی بود که عمدتا به خارج از کشور صادر می‌شدند. این سارق متهم به کلاهبرداری پستی، سرقت هویت و پرداخت مبلغ ۷۰۵۸۰۳ دلار شد.

دو برادر ایرلندی که به عنوان راننده برای پست PDP کار می‌کردند، به سرقت بسته‌هایی حاوی محصولات اپل متهم شدند. بنابر گزارشی از روزنامه Irish Sun، این دو برادر به سرقت آیفون، آیپد، ایرپاد و پلی استیشن به ارزش ۸۰۰۰ یورو متهم شدند و آن‌ها نیز به جرم خود اعتراف کرده و از کار اخراج شدند.

مورد دیگر از سرقت‌های محصولات اپل به کارمند اخراجی فروشگاهی در تگزاس اشاره می‌کند که چندین محصول اپل و کارت‌های پوکمون را دزدیده بود.

مورد دیگر مربوط به چهار نفر مظنون می‌شود که از اپل استوری در ایالت تنسی سرقت کردند، به طوری که دو نفر از آن‌ها حواس کارمندادن را پرت کرده و دو نفر دیگر با قطع کابل امنیتی، گوشی‌ها را در لباس‌های خود پنهان کردند.

آیفون ستاره سابق فوتبال کشور آفریقایی غنا سولی موناری را هنگام عکس گرفتن با هوادارن خود، ربودند که بعد از مدتی پیدا شد.

آیفون یک مرد انگلیسی را در مارس ۲۰۲۰ سرقت کردند که سارق با یک اسلحه تقلبی او را تهدید کرده و شلیک کرده بود. بنابر شهادت قربانی، سارق او را تهدید کرده و با اسلحه تقلبی شلیک کرده و آیفون را دزدیده بود. در نهایت سارق دستگیر و به پنج سال و نیم حبس محکوم شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت