لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس‌کان تولید آیفون را در چین متوقف کرد

فاکس‌کان تولید آیفون را در چین متوقف کرد

فاکس‌کان به عنوان مهم‌ترین تامین‌کننده عمده اپل، فعالیت کارخانه خود در شهر شنژن چین را به دلیل قرنطینه اجباری برای شیوع دوباره کرونا از طرف دولت محلی متوقف کرده است.

بنابر گزارشی از بلومبرگ، قرنطینه اجباری موجب به تعلیق در آمدن دو کارخانه فاکس‌کان در شنژن چین شده است. این شرکت برای کاهش تاثیر قرنطینه، تولیدات خود را در کارخانه‌های فعال خود در مکان‌های دیگر ادامه می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود این قرنطینه تا بیستم مارس سال جاری ادامه داشته باشد.

اکنون دولت چین، ۱۷/۵ میلیون نفر ساکنین شهر شنژن را تحت قرنطینه قرار داده است که حداقل یک هفته طول می‌کشد و به دنبال شیوع دوباره کووید ۱۹، همه اتوبوس‌ها و متروها غیرفعال شده و کسب و کارها به جز آن‌هایی که خدمات ضروری ارائه می‌دهند، همگی تعطیل شده‌اند.

بعد از انتشار گزارش‌هایی که نشان می‌دهند از روز ۱۳ مارس، بیش از ۳۰۰۰ نفر در این شهر به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، دولت محلی تصمیم به قرنطینه گرفته است. بنابراین گزارش‌ها، سهام این شرکت صبح روز دوشنبه در شهر تایپه یک درصد کاهش یافته است.

ناگفته نماند قرنطینه و تعطیلی نه تنها به فاکس‌کان ضربه می‌زند، بلکه بر اپل و سایر شرکت‌های فناوری متکی به این امکانات برای تولید محصولات خودشان، تاثیر می گذارد. این گزارش تاکید می‌کند که تقاضا برای این محصولات در این زمان از سال به ویژه بعد از فصل تعطیلات، زیاد نیست.

با این‌حال، اپل به‌تازگی چند محصول جدید معرفی کرده است که شامل نسل سوم آیفون SE، آیپد ایر ۵ و مک استودیو است که ممکن است فروش این محصولات تحت تاثیر شرایط موجود قرار بگیرد.

شرکت تایوانی در این شهر چندین کارخانه دارد که مسئول مونتاژ آیفون و سایر محصولات اپل هستند. شرکت‌هایی مثل هواووی، DJL و تنسنت که در شنژن هستند، مجبور شده‌اند تا پایان قرنطینه، فعالیت خود را به حالت تعلیق دربیاورند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427