لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فقط نسخه‌های پروی آیفون ۲۰۲۳ مجهز به پردازنده نسل جدید می‌شوند

فقط نسخه‌های پروی آیفون ۲۰۲۳ مجهز به پردازنده نسل جدید می‌شوند

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۳ میلادی فقط نسخه‌های پروی تلفن‌های هوشمند خود را مجهز به پردازنده نسل جدید خواهد کرد.

بر این اساس آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس مجهز به پردازنده بهبودیافته A16 خواهند شد، با این حال مدل‌های میان‌رده این محصولات، شامل آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس مجهز به این پردازنده‌های جدید نخواهند بود و اپل از همان پردازنده‌های A15 استفاده خواهند کرد.

شرکت اپل احتمالا تصمیم دارد تا تنها دو مدل از تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال آینده خود را به تراشه A16 مجهز کند و قرار نیست مدل‌های میان‌رده مجهز به این تراشه باشند و آیفون ۱۴ معمولی و نسخه مکس آن با تراشه سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند.

مینگ چی کو پیش‌بینی کرده که ممکن است آیفون ۱۴ همانند دو آیفون ۱۲ و ۱۳ دارای اندازه مینی نباشد، در عوض اپل دو مدل آیفون ۱۴ در دو اندازه متفاوت 6.1 اینچ و 6.7 اینچ را رونمایی خواهد کرد. این می‌تواند شامل آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس باشد.

شرکت اپل در تلاش است تا آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس که مدل‌های پرچمدار تلفن‌های هوشمند این شرکت در سال ۲۰۲۲ میلادی هستند را مجهز به نمایشگر تمام صفحه همراه با دوربین حفره‌ای کند. اپل این طراحی را به منظور حذف ناچ انجام می‌دهد و در تلاش است  تا این بریدگی بالای نمایشگر را در مدل‌های پروی آیفون‌های بعدی حذف کند.

 

تا پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل نیز این شایعه را مطرح کرده‌ بود و اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا از همان طراحی به کار رفته در تلفن‌های هوشمند اندرویدی مدل میان‌رده در ساخت آیفون‌های جدید خود استفاده کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420