لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کدام یک از شایعات آیفون SE نسل ۳ به حقیقت پیوستند؟

کدام یک از شایعات آیفون SE نسل ۳ به حقیقت پیوستند؟

شرکت اپل در جریان کنفرانس Peek Performance که روز ۸ مارس ۲۰۲۲ برگزار شد، از آیفون SE نسل ۳ رونمایی کرد. اپل نسل جدید گوشی‌های میان رده خود را با عنوان آیفون SE 2022 یا همان آیفون SE نسل 3 رونمایی کرده است.  با این حال در طول سال گذشته شایعات زیادی در مورد این تلفن هوشمند منتشر شده بود. در ادامه به شایعاتی خواهیم پرداخت که در مورد این تلفن هوشمند به حقیقت پیوستند.

آیفون SE 3 بدون تغییر در طراحی عرضه می‌شود

در دی ماه ۱۴۰۰ Dylandkt  افشاگر معروف  در حساب توییتر خود اعلام کرد که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون SE 3 را بدون تغییر در طراحی نسبت به نسل پیشین آماده عرضه کند. اپل در حقیقت فقط و فقط به مشخصه‌های سخت افزاری در طراحی نسل جدید آیفون اس ای بسنده می‌کند و یک محصول به روز شده را برای ارائه به بازار آماده خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های Dylandkt آیفون SE 3 قرار بود مجهز به مدل جدید تراشه سری A و قابلیت پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G شود و این دو مهم‌ترین تغییراتی هستند که اپل در این تلفن هوشمند اعمال می‌شود. این تحلیلگر تاکید کرده بود که شرکت اپل هیچ تغییری در طراحی ظاهری این تلفن هوشمند اعمال نخواهد کرد و تمامی تغییرات آن به مشخصه‌های سخت افزاری محدود خواهند بود.

افزایش میانگین سرعت جهانی دانلود

در بهمن ۱۴۰۰ OpenSignal  پیش بینی کرد که ۹۵ درصد از تلفن‌های هوشمند در حال استفاده در میان کاربران سرعت دانلود بیشتری در فصل پایانی ۲۰۲۱ نسبت میانگین جهانی سال ۲۰۱۹ پیدا کرده‌اند. این افزایش میانگین، که روی مجموع کل سرعت دانلود آیفون و آیپدهای تولید شده توسط شرکت اپل نیز تاثیر گذاشته به دلیل رشد قابل توجه سیستم ارتباطی 5G در سراسر جهان بوده است. این موضوع به عرضه آیفون SE نسل ۳ با اینترنت 5G نیز مربوط بود.

5G در سال ۲۰۱۹ میلادی ابتدا در کره جنوبی و بعدها در آمریکا آماده عرضه شد و حالا نیز در بسیاری از کشورهای دنیا این سیستم ارتباطی در حال گسترده‌تر شدن است. اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی با معرفی آیفون ۱۲ رسما وارد بازار رقابت تلفن‌های هوشمند مبتنی بر 5G بود و همین اقدام اپل به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکننده‌های تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان باعث شد تا گسترش 5G میان کشورهای مختلف شتاب بگیرد.

تاریخ رونمایی

در بهمن ۱۴۰۰ همچنین خبرگزاری ژاپنی Mac Otakara ادعا کرد که آیفون SE 3 و آیپد ایر ۵ وارد مرحله تولید انبوه شده‌اند و قرار است در آینده نزدیک این محصولات آماده رونمایی و عرضه به بازار شوند. این خبر را می‌توان به عنوان تاییدی بر ادعای مارک گورمن مبنی بر رونمایی از آیفون اس ای و آیپد ایر جدید در جریان کنفرانس اپل در اسفند ۱۴۰۰ در نظر گرفت.

این بلاگ ژاپنی که در طول چند سال گذشته با انتشار شایعات دقیق به شهرت رسیده، ادعا کرده که شرکت اپل از همین حالا فرایند تولید انبوه محصولاتی نظیر ایفون اس ای ۳ و آیپد ایر ۵ را آغاز کرده و به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند.

Mac Otakara اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا از تراشه A15 Bionic و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی التراواید برای تماس‌های تصویری فیس تایم در بخش جلو را آماده عرضه به بازار کند. این دوربین جلویی قرار است مجهز به قابلیت Center Stage باشد و در تماس‌های تصویری عملکرد بهینه‌تر داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420