لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک مینی جدید مجهز به تراشه‌های M2 و ‌M2 پرو خواهد بود

مک مینی جدید مجهز به تراشه‌های M2 و ‌M2 پرو خواهد بود

قبل از برگزاری کنفرانس هشتم مارس اپل، شایعات نشان می‌دادند که اپل از یک مک مینی جدید رونمایی می‌کند، اما در عوض یک مک استودیو معرفی شد که تقریبا چیزی بین مک مینی و مک پرو است.

اپل با معرفی و رونمایی از مک استودیو، قرار نیست مک مینی را به تدریج کنار بگذارد و نسخه جدیدی از مک مینی را در حال توسعه دارد.

مک استودیو مجهز به تراشه M1 مکس و M1 اولترا جدید است، اما ممکن است اپل برای مک مینی بعدی از تراشه M2 استفاده کند. ظاهرا این غول فناوری در حال کار کردن بر دو نسخه از مک مینی است که یکی دارای تراشه استاندارد M2 و دیگری تراشه M2 پرو رده بالا خواهد بود.

قبلا مارک گورمن به تراشه M2 اشاره کرده بود و انتظار می‌رود این تراشه مجهز به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با بهبود سرعت و کارایی، همچنین پردازنده گرافیکی ۹ یا ۱۰ هسته‌ای در مقایسه با تراشه M1 دارای هفت یا هشت هسته‌ای باشد.

تاکنون جزئیاتی درباره M2 پرو منتشر نشده است، اما ممکن است دارای پردازنده مرکزی ۱۲ هسته‌ای باشد. تراشه M1 پرو فعلی دارای پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای است، بنابراین می‌توان منتظر یک GPU پیشرفته بود. همان‌طور که در آخرین نسخه بتا مک او اس مانتری اشاره شده است، آزمایش روی تراشه M2 همچنان ادامه دارد.

اپل قصد داشت نسخه رده بالای مک مینی را با تراشه‌های M1 پرو و مکس معرفی کند، اما ظاهرا به نفع مک استودیو کنار رفت و اپل در عوض تراشه M1 Ultra را به عنوان نسخه جدید به‌روزرسانی کرد.

شایعات قبلی نشان دادند که مک مینی آینده ممکن است با طراحی بدنه کوچک‌تر، شیشه فشرده براق در بخش بالایی و دو گزینه رنگی معرفی شود. ناگفته نماند مک مینی M1 2020 در کنار نسخه‌های قدیمی‌تر اینتل به فروش می‌رسد.

تاکنون هیچ خبری درباره زمان عرضه مک مینی جدید منتشر نشده است، اما گورمن اشاره کرده که اپل قرار است یک مک جدید به زودی در ماه مه یا ژوئن معرفی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420