لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید اسپیکر بلوتوثی Beats Pill+ اپل با نسخه محدود شروع شد

تولید اسپیکر بلوتوثی Beats Pill+ اپل با نسخه محدود شروع شد

تولید اسپیکر بلوتوثی Beats Pill+ اپل که چندی پیش متوقف شد، اکنون با مدل جدید و در نسخه محدود معرفی و عرضه می‌شود.

بیتس با همکاری برند آمریکایی  Stüssy، اسپیکر بلوتوثی Beats Pill+ را در نسخه محدود و با طراحی استخوان، جمجمه و همینطور لوگوی Stüssy ارائه و پیامی در قسمت بالای این اسپیکر با مضمون «تنها سیستم خوب، یک سیستم صوتی است» حک کرده است.

بر مبنای تصاویری که در وب‌سایت Stüssy منتشر شده، ظاهرا طراحی مدل جدید Beats Pill+  با همان مدل تولید شده در ۲۰۱۵، مشابه است.

رویداد معرفی این محصول جدید، روز جمعه چهارم مارس در وب‌سایت Stüssy و در سرتاسر دنیا قابل دسترسی خواهد بود. بنابر اعلامیه ایمیل شده از شرکت بیتس، قیمت این اسپیکر در ایالات متحده ۱۸۵ دلار، در کانادا ۲۵۵ دلار، در بریتانیا ۱۸۵ پوند، در هلند ۲۰۵ یورو، در کره ۲۳۰ هزار وون و در ژاپن ۲۱۵۰۰ ین قیمت‌گذاری شده است.

این اسپیکر بلوتوثی به آیفون، آیپد و مک متصل می‌شود و دارای یک باتری قابل شارژ ۱۲ ساعته، یک بلندگوی داخلی و گزینه‌ای برای شارژ آیفون و سایر دستگاه‌ها است.

بیتس بعد از توقف تولید این اسپیکر، فقط بر تولید و عرضه هدفون‌های معروف خود متمرکز شد. سپس اپل برای کاربران اسپیکر، هوم پاد اصلی و بعد هوم پاد مینی را عرضه کرد.

اسپیکر Beats Pill+  که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد به دلیل اندازه بزرگ‌تر می‌توانست امواج صوتی را بهتر و دقیق‌تر و با کیفیت بالا ارائه کند. همچنین طراحی آن لوکس و حرفه‌ای و مجهز به پورت لایتنینگ بود و از اپلیکیشن‌های آی او اس و اندروید پشتیبانی می‌کرد.

اپل در سال ۲۰۱۶ و یک سال پس از عرضه این محصول، گزینه‌های (PRODUCT)RED را برای Beats Pill+ و Beats Solo3 Wireless Headphones معرفی کرد.

لازم به ذکر است که شرکت اپل همکاری قدیمی با موسسه خیریه (PRODUCT)RED دارد و تمام درآمد حاصل از فروش محصولات با رنگ قرمز، برای مبارزه جهانی با پیشگیری از بیماری ایدز و اچ آی وی از طریق تحقیق و آموزش می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت