لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پس از گذشت یک دهه، آیفون گمشده در سرویس‌بهداشتی پیدا شد

پس از گذشت یک دهه، آیفون گمشده در سرویس‌بهداشتی پیدا شد

روزنامه آمریکایی Sun News اخیرا گزارش داده که آیفون فردی به نام «بکی بکمن» ساکن ایالت مریلند در آمریکا که آیفون خود را در شب هالووین سال ۲۰۱۲ گم کرده بود حالا در سرویس بهداشتی پیدا شده است. این گوشی به طرزی مرموز گم شده بود و معلوم نیست که چگونه در چنین جایی جا مانده بوده است.

او بعد از این ماجرا یک گوشی جدید خرید و در پست فیسبوک خود این موضوع را منتشر کرد. او در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که پس از مدت‌ها جست و جو برای گوشی‌اش نتوانسته آن را پیدا کند و بالاخره تسلیم شده و تصمیم به خرید یک گوشی جدید گرفته است.

حال اتفاق خبرساز اخیر این است که آیفون او در تانک دستشویی خانه‌اش پیدا شده است. در ابتدا او متوجه صدایی ناهنجار در تانک دسشویی شده بود؛ با این حال او و همسرش ابتدا فکر کردند این صدا به دلیل قدیمی بودن خانه یا حتی توالت است، اما چند روز بعد با تداوم صدا، آن‌ها تصمیم گرفتند که توالت را پر از آب کنند تا از ادامه صدا جلوگیری شود. همسر او در نهایت با استفاده از چاه باز کن منبع صدا را پیدا کرد و با کشیدن عامل صدا، آیفون گم شده او پس از ۱۰ سال پیدا شد.

آنچه مشاهده شد بعد از گذشت تقریبا یک دهه، آیفون آسیب دیده و حتی پنل پشتی از گوشی جدا شده بود. کاربران در فیسبوک نظرات متفاوتی را ارائه دادند. همچنین بکی هرگز نگفت که چه مدل آیفونی داشته، ولی عکسی که از آن منتشر شده بود یک آیفون 4 یا 4S را نشان داده است.

آیفون اپل که بیش از یک دهه گم شده بود، سرانجام داخل توالت پیدا شد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427