لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت Valve در حال ادغام گیم پس با استیم است

شرکت Valve در حال ادغام گیم پس با استیم است

«گیب نیوئل» بنیانگذار شرکت Valve اعلام کرد که در حال ادغام کردن سرویس اشتراک گیم پس مایکروسافت برای PC با استیم است. در مصاحبه‌ای با PC Gamer، نیوئل گفت که هیچ برنامه‌ای برای رقیب خود ایکس باکس گیم پس ندارد، اما برای همکاری با مایکروسافت بسیار خواشحال است.

مدیر عامل Valve گفت در حال حاضر به ساختن یک سرویس اشتراکی برای خودمان فکر نمی‌کنیم، اما مسلما برای مشتریان آن‌ها یک گزینه محبوب است و خوشحال هستیم که با آن‌ها در استیم کار خواهیم کرد.

مایکروسافت و Valve در حال مذاکره برای ادغام گیم پس PC با استیم هستند، اما فعلا در روزهای اولیه این مذاکرات به  سر می‌برند و ممکن است هیچ اتفاقی نیوفتد.

نکته مهمی که وجود دارد مربوط به کاهش ۳۰ درصدی کمیسیون حاصل از فروش بازی‌ها در استیم است که Valve این میزان را بعد از رسیدن به فروش ۵۰ میلیون دلاری به ۲۰ درصد کاهش داد، اما معلوم نیست که برای گرفتن کمیسیون با سرویس اشتراکی گیم پس PC چگونه رفتاری خواهد داشت.

همچنین EA Play در سال ۲۰۲۰ در استیم راه‌اندازی شد، اما فقط اشتراک اولیه قابل دسترسی است و بازی‌های حرفه‌ای EA Play هنوز منحصرا در دست لانچر EA Origin است.

مایکروسافت تاکنون هیچ نشانه‌ای حاکی از تمایل به ادغام با استیم بروز نداده است. این شرکت در سال ۲۰۱۹ شروع به توزیع عناوین ایکس باکس گیم استودیو از طریق استیم کرد، اما گیم پس برای PC منحصرا در فروشگاه مایکروسافت و ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ باقی ماند، به طوری که اگر گیمرها یک استیم دک جدید بخرند، نمی توانند به گیم پس PC در لینوکس OS از قبل نصب شده دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت سال گذشته تلاش کرد تا بازی‌های کامپیوترهای شخصی را با کاهش قیمت‌های فروشگاه ویندوز تا ۱۲ درصد تغییر دهد. استیم همچنان بازی‌های کامپیوترهای شخصی را در دست دارد و مایکروسافت گفت که ادغام شدن با استیم بخشی از فروشگاه جدید اپلیکیشن ویندوز ۱۱ است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420