لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رنگ‌های جدید بهاری قاب مگ سیف آیفون ۱۳ منتشر شد

رنگ‌های جدید بهاری قاب مگ سیف آیفون ۱۳ منتشر شد

بهار نزدیک است و اپل در اولین رویداد بهاری خود که روز هشتم ماه مارس برگزار خواهد شد، از جدیدترین مدل‌های قاب مگ سیف با رنگ‌های شاد بهاری برای آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند.

بنابر گفته یک کاربر توییتر با نام کاربری Majin Bu، چهار قاب سیلیکونی جدید برای مدل‌های آیفون ۱۳ به رنگ‌های زرد، سبز تیره، بنفش و نارنجی لو رفته است. این اولین باری نیست که این کاربر متوجه مجموعه‌های جدیدی از قاب‌های اپل می‌شود و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارد.

او گفت که احتمالا اپل همین رنگ‌ها را برای بندهای اپل واچ استفاده خواهد کرد، زیرا معمولا این شرکت طی تغییرات فصلی، هفت گزینه جدید را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود قاب‌های چرمی جدید و شاید یک کیف مگ سیف چرمی به همراه بندهای جدید اپل واچ معرفی شوند.

تحلیلگران و افشاگران بر این باور هستند که شرکت کوپرتینویی احتمالا آیفون SE 3 جدید با مودم 5G، نسل پنجم آیپد ایر با قابلیت Central Stage و مک‌های جدید را معرفی و رونمایی خواهد کرد.

پیش‌بینی شده که آیفون SE 3 برای اولین بار و آیپد ایر 5 مجهز به تراشه A15 و اتصالات 5G باشند. خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که اپل قصد دارد آی او اس 15.4 را در نیمه اول ماه مارس منتشر کند، اکنون iOS 15.4 به صورت بتای عمومی آزمایشی برای توسعه‌دهندگان و با قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی از فیس آیدی هنگام پوشیدن ماسک، یونیورسال کنترل و ایموجی‌های جدید ارائه شده است.

بلومبرگ همچنین اشاره کرده است که مک جدید با اپل سیلیکون در اولین رویداد بهاری اپل رونمایی خواهد شد. احتمالا اپل در حال کار کردن بر مک‌های اپل سیلیکون جدید شامل مک مینی، مک پرو، آیمک پرو و مک بوک ایر بازطراحی شده است.

لازم به ذکر است که احتمالا با تداوم همه‌گیری کرونا در بسیاری از نقاط دنیا، انتظار می‌رود که رویداد هشتم مارس اپل به صورت مجازی برگزار شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420