لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دعوتنامه کنفرانس ۱۷ اسفند را منتشر کرد

اپل دعوتنامه کنفرانس ۱۷ اسفند را منتشر کرد

شرکت اپل امروز دعوتنامه کنفرانس ۱۷ اسفند خود را منتشر کرده است و قرار است این رویداد در سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود.

این کنفرانس روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ معادل با ۸ مارس ۲۰۲۲ ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران (۱۰ صبح به وقت غرب آمریکا) برگزار شود.

این اولین کنفرانس شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی است و پیش بینی می‌شود که در جریان این رویداد محصولاتی نظیر آیفون اس ای ۳ و برخی از محصولات جدید شرکت اپل نظیر مک بوک‌ّ پرو ۱۳ اینچ جدید رونمایی شوند. برخی از تحلیلگران شایعات مربوط به رونمایی از نسل جدید آیپد ایر و مک مینی نسل جدید را نیز در جریان این رویداد مطرح کرده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا محصولات میان‌رده و ارزان قیمت خود را در جریان این رویداد معرفی کند و تصمیمی به رونمایی از محصولات رده‌بالا با قیمت گران‌تر را در جریان این رویداد ندارد.

علاوه بر این پیش‌بینی می‌شود که در جریان این رویداد جدید شرکت اپل از نسل جدید پردازنده‌های اپل سیلیکون رونمایی نکند و صرفا به رونمایی از نسخه‌های بهبود یافته برخی از کامپیوترهای مک بسنده کند و محصولاتی بهبود یافته نسبت به سال‌ّ‌های گذشته را رونمایی کند.

گفتنی است که این رویداد نیز همانند رویدادهای دو سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونا به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و به صورت کامل دیجیتالی خواهد بود. رویداد دیجیتالی شرکت اپل شامل استریم یک محتوای ویدیویی در زمانی مشخص می‌شود که پس از پایان نمایش اولیه نیز قابل مشاهده است.

تمام رویدادهای تمام دیجیتال اپل که از سال ۲۰۲۰ برگزار شده‌اند در محوطه اپل پارک بوده‌اند و به نظر می‌رسد که شرکت اپل همین روند را برای رویداد هفته جاری خود نیز پیش بگیرد.

گفتنی است پوشش زنده رویداد ۱۷ اسفند شرکت اپل را می‌توانید در منابع رسمی ان‌ آی سی همراه با گزارش زنده به زبان فارسی مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت