لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیام‌های متنی به کلاب هاوس اضافه شد

پیام‌های متنی به کلاب هاوس اضافه شد

با اضافه شدن پیام‌های متنی به شبکه اجتماعی کلاب هاوس، کاربران می‌توانند در روم حضور داشته و از طریق پیام متنی با مخاطب تعامل داشته باشند.

کلاب هاوس در وبلاگ رسمی خود و از طریق وب‌سایت Engadget اعلام کرد که می‌خواهد هر کاربری قادر به پیوستن به گفتگوهای زنده از طریق صوتی یا متنی باشد. این قابلیت جدید In-Room Chat نامیده می‌شود که شبیه اپلیکیشن‌های زوم و اسکایپ با ارائه یک پیام متنی در روم کار می‌کند.

مدیران روم می‌توانند پیام‌های چت را حذف کرده و به سازندگان اجازه می‌دهند هنگام شروع روم جدید، پیام‌های متنی را غیرفعال کنند. کلاب هاوس می‌گوید که مخاطبین گزینه‌هایی برای گزارش نظرات و ارائه فیدبک به مدیران برای اطمینان از امن بودن فضای پیام متنی خواهند داشت. با این حال نظارت و بررسی نظرات کاربران در روم‌ها با وجود صدها یا هزاران نفر، کار آسانی نیست.

روم‌ها با قابلیت پیام متنی یک آیکون اختصاصی در انتهای سمت چپ صفحه دارند. بعد از اتمام چت صوتی، کاربرانی که در حال گوش کردن به پخش مجدد روم هستند، می‌توانند پیام‌های ارسال شده طی چت را بخوانند.

این شبکه اجتماعی انتظار دارد که قابلیت جدید به سازندگان کمک کند تا نظرسنجی‌های سریع یا پرسش‌های مربوط به یافتن منابع را در یک چت زنده با چند نفر انجام دهند.

اوایل امسال، کلاب هاوس پلتفرم خود را به وب توسعه داد تا هر کسی بتواند به چت زنده گوش کند، اما فعلا پیوستن به عنوان گوینده از طریق وب امکان‌پذیر نیست.

در حال حاضر قابلیت جدید In-Room Chat با جدیدترین نسخه اپلیکیشن کلاب هاوس در اپ استور برای کاربران قابل دسترسی است.

کلاب هاوس در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک شبکه اجتماعی برای چت صوتی زنده راه‌اندازی شد و ایده آن بعدا توسط رقبایی از جمله توییتر و شبکه اجتماعی ردیت دنبال شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت