لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اندازه ناچ و ابعاد آیفون ۱۴ در یک تصویر شماتیک فاش شد

اندازه ناچ و ابعاد آیفون ۱۴ در یک تصویر شماتیک فاش شد

شایعات زیادی در مورد طراحی آیفون ۱۴ همراه با ناچ کپسولی  و حفره‌ای منتشر شده است که نشان ‌می‌دهد شرکت اپل در تلاش است تا طراحی این تلفن هوشمند را نسبت به آنچه تا پیش از این در آیفون‌های مبتنی بر فیس آیدی دیده‌ایم تغییر دهد. حال تصویر شماتیک اخیر اندازه ناچ و ابعاد آیفون ۱۴ را به شکلی قابل ملاحظه به تصویر کشیده است.

این تصویر شماتیک جدید توسط جان پروزر به تازگی منتشر شده است که نشان‌دهنده ظاهر ابتدایی ناچ در تلفن هوشمند بعدی شرکت اپل است. البته پروزر ضمن انتشار این تصویر اعلام کرده که نمی‌تواند صحت آن را تایید کند. با این حال به نظر او این تصویر به واقعیت نزدیک است.

وب سایت Apple Track نیز اعلام کرده که اطلاعاتی را از زنجیره تامین شرکت اپل به دست آورده که نشان می‌دهد این شرکت سفارش تولید نمایشگرهایی را ناچ حفره‌ای و کپسولی را برای آیفون ۱۴ داده است. این وب سایت اعلام کرده که طراحی نمایشگر و ابعاد آیفون ۱۴ به گونه‌ای است که شرکت اپل کمترین میزان فضای هدر رفته را در طراحی آن در نظر گرفته است و بهترین امکان را برای ایجاد نمایشگری بزرگتر طراحی کرده است.

اندازه ناچ و ابعاد آیفون ۱۴ در یک تصویر شماتیک فاش شد

این وب سایت تاکید کرده که این تغییرات در طراحی آیفون ۱۴ دست کم وارد مراحل ساخت نمونه اولیه شده است و شرکت‌های تولیدکننده قطعات نمونه‌ای نمایشگرهای مبتنی بر این طراحی را تولید کرده‌اند، با این حال این وب سایت از اینکه طراحی یاد شده وارد مرحله تولید انبوه شده یا خیر اطلاعات زیادی در اختیار ندارد.

بر اساس شایعات گذشته که توسط تحلیلگران زیادی مطرح شده اپل تصمیم به تغییر اندازه ناچ و ابعاد ایفون ۱۴ دارد. راس یانگ تحلیلگر نمایشگر تا پیش از این ادعا کرده بود که شرکت اپل در تلاش است تا از طریق ناچ حفره‌ای به همراه ناچ کپسولی به صورت همزمان در بالای نمایشگر آیفون استفاده کند.

آیفون ۱۴ احتمالا قرار است در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۲ و طبق رسم چند ساله اخیر شرکت اپل رونمایی و پس از آن آماده عرضه به بازار شود.

اندازه ناچ و ابعاد آیفون ۱۴ در یک تصویر شماتیک فاش شد

گفتنی است که شرکت اپل در طراحی بخش پشتی این تلفن هوشمند نیز تغییراتی را اعمال می‌کند و از آن طریق یک تلفن هوشمند کامل بازطراحی شده را روانه بازار جهانی خواهد کرد.

اپل تصمیم دارد تا این محصول را در چهار مدل شامل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس آماده عرضه به بازار جهانی کند. گفتنی است آیفون ۱۴ مکس محصول جدید شرکت اپل که جایگزین سری مینی خواهد شد و یک تلفن هوشمند میان‌رده با سایز ۶.۷ اینچ خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420