لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساخت فیلم کوتاه کره‌ای با دوربین آیفون ۱۳ پرو

ساخت فیلم کوتاه کره‌ای با دوربین آیفون ۱۳ پرو

اپل فیلم کوتاهی که توسط پارک چان ووک، کارگردان کره جنوبی با آیفون ۱۳ پرو فیلمبرداری شده را در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشت و بار دیگر قدرت دوربین این محصول خود را به رخ کشید.

این فیلم کوتاه ۲۱ دقیقه‌ای داستان مردی گورکن را روایت می‌کند که برای ساختن تابوت ناجی روستایش، به چوب نیاز دارد و در نهایت تصمیم می‌گیرد که قبر متروکه‌ای را حفاری کند. او وارد یک سفر ماجراجویانه می‌شود که در نهایت روح یک شمشیرزن قدیمی را بیدار می‌کند.

پارک چان ووک کارگردان اهل کره جنوبی این فیلم کوتاه، کارهای درخشانی در کارنامه خود دارد و با فیلم‌هایی مثل  Joint Security Area (2000)، Oldboy (2003) و The Handmaiden (2016) شناخته شده است.

لازم به ذکر است که او در گذشته، فیلم‌های مستقلی را با آیفون فیلمبرداری کرده است، بنابراین اقدام اپل برای دعوت به همکاری از او در زمینه تبلیغ دوربین آیفون ۱۳ پرو جالب به نظر می‌رسد.

علاوه بر این فیلم کوتاه، اپل یک ویدیوی سه دقیقه‌ای از کشور کره جنوبی را نیز به اشتراک گذاشته است. یکی از قابلیت‌های اصلی مدل‌های آیفون ۱۳، همان حالت سینمایی است که به طور گسترده‌ای در فیلمبرداری فیلم کوتاه ”Life is But a Draerm” استفاده شده است. مشخصه دیگر مورد استفاده در ساخت این فیلم، حالت شب است.

اپل در نوامبر ۲۰۲۱ نیز ویدیوی طنزی را با عنوان “A dozen Eggs” به اشتراک گذاشت که با دوربین آیفون ۱۳ پرو ضبط شده بود. در این ویدیو ترفندهای ویرایشی خاصی به کار رفته که آن را بسیار سرگرم کننده و جذاب کرده است.

در همان زمان اپل یک مجموعه چند قسمتی ویدیویی دیگری با عنوان “Everyday Experiments” که با آیفون ۱۳ ضبط شده بود را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

این ویدیوها توسط فیلم‌سازان حرفه‌ای و با آیفون ۱۳ ساخته شده‌اند و اپل گفته که این ویدیوها به سفارش این شرکت بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427