لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از آیمک ۲۷ اینچی اپل سیلیکون چه می‌دانیم؟

از آیمک ۲۷ اینچی اپل سیلیکون چه می‌دانیم؟

اپل قصد دارد آیمک ۲۷ اینچی مجهز به پردازنده اپل سیلیکون را جایگزین مدل‌های مبتنی بر اینتل کند که احتمالا با همان عنوان آیمک پرو ۲۰۲۲ معرفی خواهند شد. همان‌طور که شایعات نشان می‌دهند اپل از این محصول جدید به زودی رونمایی خواهد کرد. در این مطلب به مهم‌ترین ویژگی‌های آیمک ۲۷ اینچی اپل سیلیکون اشاره می‌کنیم.

طراحی

اپل در سال ۲۰۲۱، آیمک ۲۴ اینچی با طراحی جدیدی را معرفی کرد و حالا نیز احتمالا برای آیمک ۲۷ اینچی جدید همین انتظار می‌رود. به نظر می‌رسد آیمک جدید شبیه مدل ۲۴ اینچی باشد، اما با رنگ‌های گرم و تاریک نظیر نقره‌ای و خاکستری فضایی که شایسته پسوند «پرو» خواهند بود. احتمال دارد اپل آیمک ۲۷ اینچی جدید را به لحاظ پردازنده و فناوری به کار رفته در نمایشگر، از مدل قبلی کاملا متمایز کند.

بنابر گزارشی از DSCC (Display Supply Chain Consultants)، ممکن است این شرکت آیمک ۲۷ اینچی جدید خود را با نمایشگر مینی ال ای دی و فناوری پروموشن در بهار ۲۰۲۲ و به همراه قابلیت یونیورسال کنترل عرضه کند.

پردازنده و فضای ذخیره‌سازی

هرآنچه تاکنون درباره آیمک ۲۷ اینچی اپل سیلیکون می‌دانیم

شایعات نشان می‌دهند که تراشه M2 به همراه مک بوک ایر جدید عرضه می‌شود، ولی اپل احتمالا از تراشه‌های M1 پرو و مکس به کار رفته در مک بوک پرو جدید را در آیمک ۲۷ اینچی استفاده خواهد کرد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که ۶۴ گیگابایت حافظه رم و ذخیره‌سازی هشت ترابایت SSD در مدل جدید به کار رود. احتمالا همه پورت‌های مک بوک پرو از جمله HDMI، شیار SD، لایتنینگ و UDB-C به همراه پورت اترنت ۱۰ گیگابایتی در آیمک جدید استفاده خواهد شد.

در ماه دسامبر، مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On گفت که اپل در سال ۲۰۲۲ یک آیمک اپل سیلیکون پرچمدار و بازسازی شده را در دست تولید دارد که در سال جاری آماده رونمایی و عرضه خواهند شد.

تاریخ معرفی آیمک ۲۷ اینچی جدید

بر اساس ادعای وب‌سایت Display Supply Chain آیمک ۲۷ اینچی جدید در بهار ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد، مارک گورمن نیز بر این باور است که اپل در رویداد هشتم مارس، محصول جدید خود را رونمایی می‌کند. در حقیقت بسیاری از تحلیلگران به اتفاق بر این باور هستند که این محصول در بازه اسفند ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ رونمایی می‌شود.

قیمت آیمک ۲۷ اینچی جدید

پیش‌بینی می‌شود فروش آیمک جدید با قیمت ۱۷۹۹ دلار شروع شود، از آنجا که اپل قیمت آیمک ۲۴ اینچی را افزایش داد و مک بوک پرو جدید نیز به دلیل وجود نمایشگر مینی ال ای دی دارای ارزش بالاتری شد، به همین دلیل می‌توان حدس زد که آیمک جدید حداقل با قیمت ۲۰۰۰ دلار برای شروع به فروش برسد.

نتیجه‌گیری

با وجود اینکه اپل یک مک به‌روزرسانی شده مجهز به پردازنده بهتر و وب‌کم 1080p را در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد، اما آیمک ۲۷ اینچی جدید یکی از کامپیوترهایی است که کاربران حرفه‌ای مدت‌ها منتظر آن هستند.

لازم به ذکر است که احتمال دارد آیمک ۲۷ اینچی اپل سیلیکون با پسوند «پرو» نامگذاری شود، ولی معلوم نیست که اپل قصد چنین کاری را به صورت صد‌ درصد داشته باشد و شاید دو محصول جداگانه را آماده معرفی در سال جدید کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420