لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۴ پرو احتمالا با ۸ گیگابایت رم تولید خواهد شد

آیفون ۱۴ پرو احتمالا با ۸ گیگابایت رم تولید خواهد شد

آیفون ۱۴ پرو احتمالا قرار است با ۸ گیگابایت رم تولید و آماده عرضه شود؛ این بیشترین مقدار از حافظه رم است که شرکت اپل تا به امروز در تلفن‌های هوشمند خود تعبیه کرده است.

کاربری ناشناس با نام کاربری yeux1122  اخیرا در وبلاگ کره‌ای Naver پستی را منتشر کرده و طی این ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا ۸ گیگابایت رم را در آیفون ۱۴ پرو قرار دهد. این کاربر اعلام کرده که اطلاعات یاد شده را از منابع آگاه از زنجیره تامین دریافت کرده است و اپل سفارش تولید برد مدار منطقی با این میزان رم را داده است. البته این ادعا تا پیش از این نیز توسط تحلیلگران سرشناسی نظیر مارک گورمن تایید شده بود و پست یاد شده صرفا می‌تواند به عنوان مهر تاییدی بر این شایعه تلقی شود.

این اکانت تا پیش از این نیز شایعات درستی را مطرح کرده که همین موضوع نیز باعث شده تا ادعاهای اخیر او از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. این اکانت ادعا کرده بود که شرکت اپل آیپد مینی جدید را با سایز ۸.۷ اینچ تولید می‌کند که در نهایت این موضوع در زمان معرفی آیپد مینی ۶ تایید شد.

به نظر می‌رسد که اکانت yeux122 از کارکنان یکی از شرکت‌های عضو زنجیره تامین شرکت اپل باشد یا دست کم با یکی از کارکنان این شرکت‌ها در ارتباط باشند. با این حال این فرد هویت اصلی خود را فاش نکرده است و به صورت ناشناس در فضای اینترنت برای افشای اطلاعات مربوط به محصولات آینده شرکت اپل فعالیت می‌کند.

گفتنی است که علاوه بر مارک گورمن، ادعای مطرح شده اخیر توسط تحلیلگران دیگری نظیر Jeff Pu نیز مطرح شده بوده است. Jeff Pu در گزارش پیشین خود ادعا کرده بود که شرکت اپل در تولید آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس که با سایز ۶.۱ و ۶.۷ اینچ تولید می‌شوند تصمیم به استفاده از ۸ گیگابایت رم دارد و در عین حال نسخه‌های غیرپرو با ۶ گیگابایت رم تولید و آماده عرضه به بازار می‌شوند.

بررسی‌های مربوط به نتایج بنچ‌مارک‌های اخیر نشان می‌دهد که آیفون ۱۳ سرعت بیشتری از تمامی مدل‌های گلکسی اس ۲۲ دارد. با این حال این بررسی‌ها تاکید می‌کنند که کمبود حافظه رم در آیفون ۱۳ باعث شده تا در برخی از کارها، رابط کاربری آی او اس لگ داشته باشد. اپل احتمالا برای برطرف کردن این موضوع هم که شده، میزان رم آیفون ۱۴ را افزایش خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420