لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییرات مهم که در دومین بتای آی او اس 15.4 ارائه شده است

تغییرات مهم که در دومین بتای آی او اس 15.4 ارائه شده است

اپل اخیرا دومین بتای آزمایشی آی او اس 15.4 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد و در حالی که قابلیت‌های زیادی را نسبت به نسخه اول بتا اضافه نکرده است، اما برخی تغییرات قابل توجه و مهم در آن ارائه شده است.

قابلیت Tap to Pay در آیفون

در دومین بتای آی او اس 15.4، اپل پشتیبانی از قابلیت Tap to Pay در آیفون را معرفی کرد که به این منظور طراحی شده است تا آیفون‌های سازگار با سیستم ارتباطی NFC قادر به پذیرش پرداخت‌ها از طریق Apple Pay، کارت‌های اعتباری و نقدی بدون تماس و سایر کیف‌های دیجیتال بدون نیاز به سخت افزار اضافه باشند.

این قابلیت در دومین بتای آی او اس 15.4 در آیفون فعال شده است، اما به ارائه‌دهنده شخص ثالث برای پشتیبانی نیاز دارد، به همین دلیل هنوز برای استفاده قابل دسترسی نیست. همچنین نشانه‌ای وجود ندارد که برای کاربران نهایی قابل مشاهده باشد، اما در فایل صوتی جدید PaymentReceived و برخی تصاویر موجود، رابط Tap to Pay نشان داده شده است.

باز کردن قفل آیفون با فیس آیدی حتی با وجود ماسک

در حالی که کاربر ماسک به چهره دارد و می‌خواهد از طریق فیس آیدی قفل آیفون خود را باز کند، از او خواسته می‌شود به صفحه آیفون نگاه کند. سپس یک پنجره پاپ‌آپ باز می‌شود و از کاربر می خواهد تا تماس چشمی خود را حفظ کند.

آماده‌سازی آیدی‌های دیجیتال در اپلیکیشن Wallet

اپل حتمالا برای انتشار پشتیبانی از آیدی‌های دیجیتال و گواهی‌نامه رانندگی در آی او اس 15.4 برنامه ریزی کرده باشد. در حال حاضر مدارک و شواهدی برای این موضوع در دست نیست، ولی در کد PassKit به آن اشاره شده است.

پشتیبانی از شبکه وا‌فای در هوم پاد

تصاویر منتشر شده از آی او اس 15.4 تایید کرده‌اند که اپل پشتیبانی از شبکه‌های وا‌فای ایمن‌تر را به هوم پاد اضافه کرده است. این قابلیت به کاربران امکان وارد شدن به اکانت‌های مختلف خود را از طریق پورتال شبکه‌های بی‌سیم مختلف را فراهم می‌آورد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427