لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای مک او اس مانتری 12.3 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

دومین بتای مک او اس مانتری 12.3 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

اپل به‌تازگی دومین بتای آزمایشی مک او اس مانتری 12.3 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد که دو هفته بعد از انتشار اولین بتای این نسخه بوده است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از طریق مرکز توسعه‌دهنده اپل و بعد از نصب پروفایل مناسب، دومین بتای مک او اس مانتری 12.3 را دانلود کنند. نسخه‌های بتا در Software Update موجود در System prefrences قابل دسترسی است.

مک او اس مانتری 12.3 مهمترین آپدیت این نرم افزار است که قابلیت یونیورسال کنترل را ارائه می‌کند. این قابلیت در کنفرانس WWDC سال گذشته معرفی شد، ولی با تاخیر چند ماهه برای انتشار مواجه شد. یونیورسال کنترل به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از یک موس یا ترک‌پد و یک کیبورد، چندین مک و آیپد ( با نصب آیپد او اس 15.4) را به هم متصل و یکپارچه کند.

بعد از به‌روزرسانی دستگاه با مک او اس مانتری 12.3 و آیپد او اس 15.4، قابلیت یونیورسال کنترل به طور خودکار فعال خواهد شد و نشانگر و کیبورد مک برای آیپد و برعکس نیز کار خواهد کرد. این ویژگی به راحتی قابل استفاده است و در دومین بتا، آیکونی در منوبار اضافه شده که نشان‌دهنده فعال بودن آن است.

در این نسخه جدید، پشتیبانی از به‌روزرسانی فریمور ایرپاد به هنگام اتصال به مک نیز اضافه شده است، همچنین افزونه‌های کرنل اضافه شده مورد استفاده در دراپ‌باکس و مایکروسافت وان درایو را منسوخ می‌کند. در این آپدیت زبان برنامه نویسی پایتون ۲ نیز حذف می‌شود و بنابر دستور اپل، توسعه‌دهندگان باید از زبان برنامه نویسی جایگزین مثل پایتون ۳ استفاده کنند.

زبان برنامه نویسی پایتون ۳، نسخه جدیدی است که برای رفع مشکلات موجود در پایتون ۲ ارائه شد. برخی دیگر از ویژگی‌های پایتون ۳ به پایتون قبلی پورت شده است.

لازم به ذکر است قابلیت‌هایی مثل ارتقا فیس تایم شامل SharePlay و صدای فضایی، اصلاح سافاری، اپلیکیشن میانبرها و افزایش حریم خصوصی در مک او اس مانتری ارائه شده است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427